back

Niet levering aangekochte goederen en geen terugbetaling

Dreamland Edingensesteenweg 196, HALLE
afgesloten Succesvol Behandeld door Test-Aankoop

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

G. F.

aan: Dreamland

10/08/2022

Beste. We kochten 2 ligzetels en nog een aantal goederen in promotie. Ze werden onmiddellijk betaald. 2 weken later de dag voor levering werd ons plots meegedeeld dat de ligzetels niet meer in stock waren. Ook een ander besteld product kon niet meer geleverd worden. We zijn intussen halverwege ons verlof en de solden zijn overal voorbij. We vinden het bijzonder slordig/vreemd dat pas de avond voor levering gemerkt wordt dat er te weinig stock is. Het geld zou binnen de 10 werkdagen terugbetaald worden... maar men heeft nooit een rekeningnummer of zo gevraagd. Ze antwoorden niet meer op mails. Dit is bijzonder slordig en bijzonder slecht voor een dergelijk bedrijf. We willen zo snel mogelijk terugbetaald worden en eigenlijk mag er voor zo een geklungel wel een commerciële geste tegenoverstaan. We hebben nu ons hele verlof zonder ligzetels gezeten. Hadden ze ons de dag na aankoop gezegd dat er units tekort waren kon ik dat begrijpen en konden we anderen zoeken in de solden... nu niet.

Gewenst oplossing

  • Terugbetaling: € 197,39
  • Schadevergoeding

Berichten (2)

G. F.

aan: Dreamland

22/08/2022

Nog steeds geen antwoord van Dreamland. Nog steeds geen retributie, Nog steeds zelfs geen vraag achter een rekeningnummer. Over excuses zullen we maar zwijgen. We wachten nu reeds bijna 3 weken op de terugbetaling... Als er niet snel actie komt gaan we verdere stappen ondernemen.

Doorgestuurd naar onze advocaten 29 augustus 2022

G. F.

aan: Test Aankoop

29/08/2022
Dit antwoord is privé