Juntoo (Overstock Home) Foreestelaan 84, , GENT
afgesloten Niet succesvol

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

J. C.

aan: Juntoo (Overstock Home)

08/08/2022

Beste Op 27 juli 2022 heb ik online een tafel besteld. Vandaag 8 augustus 2022 heb ik nog steeds geen bevestiging gekregen van mijn bestelling. Op 28 juli bel ik de klantendienst, een zekere Leslie vraagt me een betalingsbevestiging te mailen zodat ze de betaling kan verifiëren en zal me dan op maandag een bestelbon bezorgen. Op maandag niets. Bel terug naar klantendienst..zegt er iemand aan de lijn dat ze Leslie zal mailen om me op de hoogte te houden van de situatie. Dinsdag weer niets.....bel klantenservice terug op.....komt er een meisje aan de lijn dat al begint te zuchten vooraleer ik iets kan vragen....en verder kon ze niets! Woensdag komt er een Jamie aan de lijn en zegt me wel verder te helpen maar dat mijn betalingsbewijzen naar hun overste moeten (Michael) en dat dit nog niet is gebeurd. Ze zou het doen en me de dag erna mailen.. Donderdag weer niets.....op vrijdag ga ik naar de winkel van Schoten en daar word ik vriendelijk geholpen....ze sturen vanuit de winkel een mail en verzekeren me dat er binnen de 48 uur op gereageerd moet worden ....want dat zou de policy zijn. En ik zou als ik op woensdag nog niets heb gehoord terug mogen komen. Want in het klachten bestand kunnen ze niet in ...en ook zij moeten tot 20 minuten aan de wachtlijn van hun eigen klantendienst wachten....ook de boekhouding is niet bereikbaar! Op maandag bel ik toch even naar Schoten om te vragen of ze toch geen nieuws hebben. Krijg ik als antwoord dat ze dit niet kunnen zien omdat het van de pc van hun collega is verzonden en dat ik pas donderdag terug kan bellen........... WAT EEN WANBELEID IS DIT!!!!!!! OOK DE KLANTENDIENST REAGEERDE NOG NIET!!!!!! SCHANDALIG EN IK BEN NIET DE ENIGE WANT TOEN IK ER STOND KWAMEN TELEFOONS BINNEN MET NET DEZELFDE PROBLEMEN!!!!! hoe is het mogelijk dat er gewoon geen bestelbon kunnen opmaken als de betaling al op hun rekening staat!!!!!!!!!! Met vriendelijke groetjes Joyce cramm

Gewenst oplossing

  • Geen

Berichten (4)

Juntoo (Overstock Home)

aan: J. C.

10/08/2022

---------------------------------------------- Petra DD, 10 aug. 2022 09:20 CEST Dag Mevrouw Cramm, Bedankt voor je bericht. We vinden het spijtig om te vernemen dat je online-bestelling niet goed is verlopen, waarvoor onze oprechte excuses. Jammer dat het contact met onze collega's van de klantendienst niet vlot is verlopen. Wanneer je geen bevestigingsmail hebt ontvangen, is er vermoedelijk iets misgelopen bij de transactie. Daarom vragen we je gegevens op zodat we dit kunnen laten controleren door de dienst informatica en boekhouding. Graag helpen we je verder zodat je snel je bestelling in ontvangst kan nemen. Zou je ons een mail met je contact- en adresgegevens en een omschrijving van je bestelling kunnen bezorgen op hallo@juntoo.be? Vriendelijke groeten, Met vriendelijke groeten, Petra DD Customer Care Juntoo 09/298 10 50 ---------------------------------------------- Klachtenbox, 8 aug. 2022 22:29 CEST -------------------------------- Dit e-mailbericht is een service van Juntoo.[KZWRMZ-3K9KQ] ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) -------------------------------- Dit e-mailbericht is een service van Juntoo.[KZWRMZ-3K9KQ]

J. C.

aan: Juntoo (Overstock Home)

10/08/2022

Beste, Dit werd alreeds vanaf de volgende dag 28 juli gedaan.....zelfs betalingsbewijzen als bijlage. En nog 2 weken later nog steeds geen bestelbon!!!!!!!

Juntoo (Overstock Home)

aan: J. C.

10/08/2022

---------------------------------------------- Petra DD, 10 aug. 2022 14:03 CEST Dag Mevrouw Cramm, Bedankt voor je bericht. In deze drukke periode kan het inderdaad even duren voordat je een antwoord ontvangt. We vragen dit intern verder na zodat je snel je bestelling alsnog kan ontvangen. Van zodra we een bevestiging hebben ontvangen van onze collega's van de boekhouding informeren we jou. Vriendelijke groeten, Met vriendelijke groeten, Petra DD Customer Care Juntoo 09/298 10 50 ---------------------------------------------- Klachtenbox, 10 aug. 2022 10:00 CEST -------------------------------- Dit e-mailbericht is een service van Juntoo.[WVV8GD-296GD] ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) -------------------------------- Dit e-mailbericht is een service van Juntoo.[WVV8GD-296GD]

J. C.

aan: Juntoo (Overstock Home)

10/08/2022

Ticketnummer is 833871