back

Klacht indienen lukt niet

TUI Belgium - TUIfly Luchthaven 40 1, ZAVENTEM
afgesloten Niet succesvol

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

L. D.

aan: TUI Belgium - TUIfly

07/08/2022

Beste, Onze vlucht op 28/07 van Sharm-El-Sheik naar Zaventem had meer dan 3u vertraging door een technisch probleem. Van de crew vernamen we dat een ander vliegtuig en crew werd opgeroepen. Wat ook duidelijk was, want de gereserveerde plaatsen aan de vleugel kwamen niet overeen. We kwamen uiteindelijk pas aan in Zaventem om 4u15. Op de luchthaven in Sharm-El-Sheik was totaal niet duidelijk waar we moesten zijn voor de voucher voor eten en drinken. Ik heb al veel geprobeerd de klacht via jullie website in te dienen (zoals het zou moeten), maar zonder succes. Van zodra ik op versturen klik, kom ik meteen weer op de beginpagina terecht en kan ik opnieuw beginnen. Via deze weg geraak ik hopelijk verder voor de aanvraag van de compensatie voor ons 3.

Gewenst oplossing

  • Compensatie voor de vertraging

Berichten (1)

L. D.

aan: TUI Belgium - TUIfly

22/08/2022

Beste, Ik heb nog geen antwoord mogen ontvangen op mijn klacht van 07/08. Wanneer mag ik een reactie verwachten?