back

Problemen met aanrekening buiten abonnement

Orange (ex Mobistar) Avenue du Bourget 3, BRUXELLES
Behandeld door Test-Aankoop

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

R. V.

aan: Orange (ex Mobistar)

07/08/2022

Beste, Er is bij Orange een zeer groot probleem betreft het aanrekenen van diensten buiten het abonnement. Zo worden er extra abonnement kosten aangerekend voor het surfvolume, aan zeer hoge tarieven van Orange, wanneer de mobiele pot data nog niet eens leeg is. In mijn geval was er nog bijna een halve gigabyte resterend in de pot mobiele data, en werd er bij extra mobiele kosten al €15,64 aangerekend. In de details pagina kon ik zien dat er wel nog surfvolume beschikbaar was, dit was pas geüpdatet want er stond een zeer recente datum en tijd bij vermeld. Er is daarna GEEN mobiele data meer gebruikt, maar 24u erna werd er al bij extra mobiele data kosten €25,06 aangerekend. Ik heb hiervan bewijs, screenshots en device data om dit geschil te ondersteunen. Dit is de tweede keer dat dit bij mij gebeurd, toen liep het extra bedrag op tot bijna €100 op het einde van de maand. Ook bij familie en vrienden hoor ik dezelfde verhalen. Ik heb toen die keer de klantendienst gebeld, maar ik werd aan het lijntje gehouden en mijn vraag werd niet gehoord. Daarom meld ik mijn klacht deze keer online op zoveel mogelijk platformen zodat meer mensen dit kunnen zien. Wij raden eigenlijk niemand aan om een abonnement bij Orange te nemen, gelijk voor welke dienst dan ook. Ik wens een geschil te openen tegen telecom provider Orange en eis mijn geld terug en een schadevergoeding. Hoogachtend, Een ontevreden klant

Gewenst oplossing

  • Terugbetaling: € 25,07
  • Herziening van de factuur
  • Schadevergoeding

Berichten (1)

Doorgestuurd naar onze advocaten 06 september 2022

R. V.

aan: Test Aankoop

06/09/2022
Dit antwoord is privé