Coolblue 28 Borsbeeksebrug , Gebouw 5 , Antwerpen

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

A. D.

aan: Coolblue

06/08/2022

Goedendag, ik heb op 3 juli een bestelling teruggestuurd, maar ik kreeg hier geen reactie op. • Op 4 juli kreeg ik te horen van Bpost dat mijn pakje zeker was opgehaald uit de lockers en ik mij geen zorgen moest maken. • Een week later hoor ik nog steeds niets van de retour via coolblue en na meerdere keren bellen naar coolblue en Bpost, laat u mij weten dat ik een onderzoek moet laten starten. • Op 9 juli werd het onderzoek gestart, het zou 10 werkdagen duren tot ik daar antwoord op zou krijgen. Uiterlijk 25 juli dus. • Op 26/07 laat u me weten dat het onderzoek al 10 dagen loopt en jullie met de afdeling van jullie eigen bezorging nog eens naar het onderzoek zullen kijken en ik via mail op de hoogte ging gebracht worden. • Op 27/07 laten jullie mij weten dat bpost nog tot de dag ervoor tijd had om iets te doen aan de oplossing. Jullie hadden niets vernomen en laten mij nogmaals weten dat jullie nu met jullie eigen bezorgafdeling zullen kijken. Dit zal 6 werkdagen in beslag nemen en uiterlijk 2/08 zal ik via mail een oplossing kunnen verwachten. ook laat u mij weten dat u als klantenservice geen uitleg kan geven over eventuele oplossingen die u mij zou kunnen bieden. Ik weet dus tot zover helemaal niks over een aankoop van 1200 euro. • Op 2/08 laat u mij plots weer weten dat u voor het weekend Bpost had gehoord en zij dit zo snel mogelijk gingen oplossen. Dit terwijl u mij ervoor laat weten dat het onderzoek al 6 dagen in eigen afdeling gaande is. U laat mij weten dit eind deze week te hebben opgelost. Dat is dus 05/08. Op 06/08 krijg ik een nieuw bericht van jullie dat er opnieuw weinig vooruitgang is via Bpost en ik opnieuw binnen de 3 werkdagen een terugkoppeling mag verwachten. Ik wacht nu al langer dan een maand op een oplossing en word telkens opnieuw vriendelijk weggestuurd met een nieuwe uitvlucht, zelf niet een klein woordje uitleg wat ik kan verwachten. Voor dergelijke bedrijven als Bpost en coolblue vind ik dit heel amateuristisch aan het lijntje gehouden. Ik hoop via deze weg zo snel mogelijk een oplossing te krijgen. Het bedrag onmiddellijk terug te betalen, of mij hetzelfde toestel terug te sturen. Me ten minste op de hoogte te houden van het verder verloop van mijn klacht. Bedankt

Gewenst oplossing

  • Terugbetaling: € 1159,00
  • Vervanging

Berichten (2)

Coolblue

aan: A. D.

06/08/2022

Hoi, Je bericht is veilig bij ons aangekomen! Onze Coolblue'ers doen er alles aan om je zo snel mogelijk antwoord te geven. We zijn op dit moment meer klanten aan het helpen dan normaal, daarom duurt het wat langer. Je krijgt binnen een dag reactie van ons. Met een glimlach, Coolblue

Coolblue

aan: A. D.

08/08/2022

Beste Timo, Ik snap zeker dat je hier eindelijk een oplossing voor wenst te ontvangen. Spijtig genoeg hebben we nog steeds geen antwoord mogen ontvangen van bpost. Wel zou ik dit al graag voor je willen oplossen. Ik zal het bedrag dat je al betaald hebt overzetten naar een nieuwe bestelling. Jij moet enkel nog het verschil bijbetalen. Hiervoor zal je nog een orderbevestigingsmail ontvangen en ook een mail met daarin een aanvraag tot betaling. Moest je deze bestelling nog willen wijzigen kan je ons gerust even opbellen hiervoor. Ik hoop hiermee je voldoende gea¯nformeerd te hebben en wens je nog een fijne dag verder. Met vriendelijke groet, Robin van Coolblue Backoffice medewerker Alles voor een glimlach Coolblue.be Borsbeeksebrug 28 2600 Berchem E-mail: klantenservice@coolblue.be Tel: 03 808 27 00 --- original message --- On August 6, 2022 at 1:45 :PM GMT+2 klantenservice@coolblue.be