back

Contracten geanuleerd door het niet kunnen aansluiten van een orange installatie toch gsm afgesloten

Orange (ex Mobistar) Avenue du Bourget 3, BRUXELLES
afgesloten Niet succesvol

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

A. H.

aan: Orange (ex Mobistar)

05/08/2022

Wij wouden de overstap maken van proximus naar orange. Aangezien orange goedkoper was. Dus we zouden 2 gsm abonnementen, internet en tv nemen bij orange. Onze dochter had alles geregeld en 2x aan de telefoon gevraagd of orange zeker zou gaan bij ons thuis en 2x bevestigd dat dit ging, 2dagen erna stond de technieker van orange bij ons en die zegt jama dat gaat hier niet ik kan dat niet installeren! Wij zeide ja maar aan de telefoon hebben ze gezegd dat dit wel ging. Terug gebeld naar de klantendienst van orange om dit te melden en alles te annuleren ook de simkaarten (die we nog niet geactiveerd hadden!) De persoon van de klantendienst zei we kunnen alles annuleren aangezien de nieuwe simkaarten nog niet geactiveerd zijn! Donderdag om 11:45 kreeg ik telefoon van orange waarom mijn sims kaarten nog niet geactiveerd waren, ik zei dat we alles geanuleerd hadden aangezien wij geen orange kunnen hebben thuis en u collega had dit allemaal in orde gebracht om te annuleren. Om 12:15 was ineens de gsm van mijn man geblokkeerd en kwam erop sim kaart orange insteken! Mijn man is zelfstandige. Terug naar orange gebeld 2u lang van kaske naar de muur gestuurd geweest. Op het einde hebben ze mij gewoon zitten uitlachen! Profesionaliteit op de klantendienst van orange een dikke nul! eindelijk had ik iemand aan de lijn die zei ja iemand van zijn collegas had zelf op eigen houtje die simskaart van uw man geactiveerd en de oude doen afsluiten! Zodat die collega een klant bij had! Dit kan toch niet zomaar dat iemand dit op eigen houtje beslist en ik dit allemaal geanuleerd had! Tot op heden werkt de gsm van mijn man nog niet, naar onze andere provider gebeld, die hebben een nieuwe simkaart moeten opsturen! En deze zou ik pas maandag hebben, dus mijn man zit tot maandag zonder gsm als zelfstandige door de fout van orange! !Dit kan serieuze financiele schade leveren aan mijn man zijn firma! Dankzij die ene persoon van orange die percee een klant bij wou en zonder ons weten die kaart geactiveerd z’n toestanden mag toch niet!

Gewenst oplossing

  • Schadevergoeding

Berichten (1)

A. H.

aan: Orange (ex Mobistar)

22/08/2022

Wij wouden de overstap maken van proximus naar orange. Aangezien orange goedkoper was. Dus we zouden 2 gsm abonnementen, internet en tv nemen bij orange. Onze dochter had alles geregeld en 2x aan de telefoon gevraagd of orange zeker zou gaan bij ons thuis en 2x bevestigd dat dit ging, 2dagen erna stond de technieker van orange bij ons en die zegt jama dat gaat hier niet ik kan dat niet installeren! Wij zeide ja maar aan de telefoon hebben ze gezegd dat dit wel ging. Terug gebeld naar de klantendienst van orange om dit te melden en alles te annuleren ook de simkaarten (die we nog niet geactiveerd hadden!) De persoon van de klantendienst zei we kunnen alles annuleren aangezien de nieuwe simkaarten nog niet geactiveerd zijn! Donderdag om 11:45 kreeg ik telefoon van orange waarom mijn sims kaarten nog niet geactiveerd waren, ik zei dat we alles geanuleerd hadden aangezien wij geen orange kunnen hebben thuis en u collega had dit allemaal in orde gebracht om te annuleren. Om 12:15 was ineens de gsm van mijn man geblokkeerd en kwam erop sim kaart orange insteken! Mijn man is zelfstandige. Terug naar orange gebeld 2u lang van kaske naar de muur gestuurd geweest. Op het einde hebben ze mij gewoon zitten uitlachen! Profesionaliteit op de klantendienst van orange een dikke nul! eindelijk had ik iemand aan de lijn die zei ja iemand van zijn collegas had zelf op eigen houtje die simskaart van uw man geactiveerd en de oude doen afsluiten! Zodat die collega een klant bij had! Dit kan toch niet zomaar dat iemand dit op eigen houtje beslist en ik dit allemaal geanuleerd had! Tot op heden werkt de gsm van mijn man nog niet, naar onze andere provider gebeld, die hebben een nieuwe simkaart moeten opsturen! En deze zou ik pas maandag hebben, dus mijn man zit tot maandag zonder gsm als zelfstandige door de fout van orange! !Dit kan serieuze financiele schade leveren aan mijn man zijn firma! Dankzij die ene persoon van orange die percee een klant bij wou en zonder ons weten die kaart geactiveerd z’n toestanden mag toch niet! Gewenst oplossing: Schadevergoeding