back

Geen vaste telefoon meer

Orange (ex Mobistar) Avenue du Bourget 3, BRUXELLES
afgesloten Niet succesvol

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

. M.

aan: Orange (ex Mobistar)

04/08/2022

“ 5 weken zonder telefoon als bedrijf” Beste medewerkers van Orange na 5 weken geduldig te luisteren naar wachtmuziekjes, naar “ik begrijp het “ = jullie enige communicatie technieken en tal van medewerkers aan de lijn te krijgen die dossiernummers aanmaken en telkens opnieuw mijn gegevens opvragen heb ik het gehad ! Onmacht en frustraties én broodroof, want als kleine zelfstandige leef ik van klanten die me bellen om afspraken te maken zijn de enige woorden die in mij opkomen. Hoe kan een bedrijf die netjes zijn facturen aan jullie betaalt na een fout van een van jullie medewerkers 5 weken zonder telefoon achtergelaten worden !! Dit kan niet, ik verwacht van jullie binnen de 24h een definitieve oplossing alsook een schadevergoeding voor de gemiste inkomsten van mijn zaak .

Gewenst oplossing

  • Schadevergoeding