back

Ongewenste registratie dienst - Stopzetting gewenst en eventuele terugbetaling

Veedz (Digital Global Pass) 350 rue Denis Papin, Parc de la Duranne – Domaine du Tourillon , Aix-en-Provence
afgesloten Succesvol

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

R. A.

aan: Veedz (Digital Global Pass)

01/08/2022

Beste, Ik merkte afgelopen week dat er sinds begin juni wekelijks een bedrag van €4,99 wordt aangerekend op mijn proximus factuur voor een dienst "Veedz". Ik heb bij mijn weten nooit mijn toestemming gegeven voor zulke diensten. Zoekend op het internet kom ik enorm veel gelijkaardige klachten tegen over dit bedrijf, maar zie ik nergens hoe ik dit concreet kan stopzetten. Vraag: Per direct stopzetting van deze dienst en betaling. Terugbetaling van het totale bedrag (€44,91). Alvast bedankt, Mvg, R. A.

Gewenst oplossing

  • Terugbetaling: € 44,91
  • Herstelling
  • Stopzetting dienst

Berichten (1)

Veedz (Digital Global Pass)

aan: R. A.

01/08/2022

- Typ uw reactie boven deze regel - Your request (65493) has been updated. To add additional comments, reply to this email or click the link below: ---------------------------------------------- Customer Support, 1 aug. 2022 13:26 CEST Beste MevrouwMijnheer , Bedankt dat u contact met ons opneemt. U heeft zich via het telefoonnummer **32470657722** op **2022-05-04 20:14:28** ingeschreven op de dienst **Veedz**. **Veedz** is een online videodienst (films, series, samenvattingen van spellen, enz.) die 4,99Eur per week in rekening wordt gebracht. Om je in te schrijven, klik je op een van onze online advertenties op de site: **m.livesoccertv.com**** ** en vervolgens werd je doorverwezen naar een betaalpagina. Op deze betaalpagina is een knop met de tekst "Bevestig de aankoop" aan u gepresenteerd. Nadat deze optie was geselecteerd, werd u omgeleid naar een tweede pagina met een "Bevestig aankoop" knop. Op deze tweede pagina wordt u opnieuw op de hoogte gebracht van de prijs en: "Abonnement automatisch elke week verlengd op uw Proximus-factuur". Zodra u de betaling heeft geautoriseerd door op de bevestigingsknop te drukken, bent u doorverwezen naar een pagina van de dienst die uw abonnement bevestigt. Vervolgens werd een betalingsverzoek rechtstreeks naar uw mobiele operator gestuurd voor validatie. We hopen dat we u meer informatie hebben kunnen geven over de aard van de dienst en de manier waarop u zich heeft ingeschreven. Ik bevestig dat uw abonnement op **2022-07-31 22:12:27** is afgelopen en dat u niet langer wordt gefactureerd. Met vriendelijke groeten , Klanten dienst Digital Global pass. ---------------------------------------------- Klachtenbox, 1 aug. 2022 10:47 CEST -------------------------------- Dit e-mailbericht is een service van BE - Digital Global Pass.[27YKL7-76406] ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) -------------------------------- Dit e-mailbericht is een service van BE - Digital Global Pass.[27YKL7-76406]