- Startpagina
- Een geschil met een bedrijf?
- Alle klachten
- Publieke klacht
problemen met een kapotte Medion tv in garantie
Deze klacht is Publiek
Je klacht:
J. V.
aan: MEDION
Goedemiddag Mijn televisietoestel van het merk Medion, gekocht op 1/01/2021, begaf het op 30/05/2022. Het scherm van het toestel viel uit tijdens het tv kijken. Diezelfde dag schreef ik een email naar zowel Aldi klantendienst alsook de klantendienst van Medion. De klantendienst van Aldi informeerde me dat ik hiervoor bij Medion moest aankloppen en gaf mij ook de juiste contactinfo. Aangezien er na 4 werkdagen nog steeds geen antwoord kwam van Medion uit op mijn email, besloot ik er zelf naar te bellen. Ik had contact met de Medion klantendienst en Medion ging zo snel mogelijk een hersteller langs sturen. Ik werd enkele dagen later opgebeld door een inplanner. Je dient de volledige dag thuis te zijn, ze kunnen niet op voorhand zeggen wanneer men komt. Aangezien ik 6 dagen op 7 werk in ploegen werd dit moeilijk. Men kan maar bepaalde dagen, uiteraard wanneer je werkt. Dit patroon blijft enkele keren aanhouden. Uiteindelijk wordt er een afspraak ingepland op 4 juli. Ik neem hier speciaal verlof voor. Het scherm van de televisie lijkt kapot te zijn. De reparatiedienst heeft een scherm mee en 'herstelt mijn tv'. Het 'nieuwe' beeldscherm is ook kapot en daarbovenop ook gebarsten. 'Kan gebeuren'. De reparatiedienst neemt mijn oude scherm mee en nu zit ik met een kapot en gebarsten scherm. Ik dien zelf terug te bellen naar Medion. Er wordt een nieuwe afspraak gemaakt voor 15 juli. Ik neem opnieuw een verlofdag. Ik ben de gehele dag thuis. De reparatiedienst laat weten tegen de ochtend dat men er zal zijn tussen 15u en 18u. Ik heb s' avonds een afspraak om 19u00. Het is vrijdagavond en om 18u30 is er nog niemand, ik besluit te wachten. Ik wacht tot 20u00. Om 20u06 wordt ik gebeld van de reparateur uit dat deze zal langskomen rond 20u40. Dit lukt dus niet meer. Nieuwe afspraak dient ingepland te worden. All over again, opnieuw dezelfde vodden. In tussentijd ben ik op reis en blijft alles dus ook een 10 tal dagen liggen. Ik bel deze ochtend (27/07/2022) opnieuw naar Medion. Ik leg de situatie uit. Men kan mij enkel een nieuwe afspraak geven. Terugbetaling of vervanging van de televisie is volgens hen geen oplossing. Ik ben niet akkoord, meneer aan de andere kant 'gaat het eventjes bespreken met zijn supervisor'. Er wordt afgelegd. Je belt terug, je hangt weer een kwartier aan de lijn voor je iemand aan telefoon krijgt. Dezelfde persoon aan de lijn. 'Gaat het terug eventjes bespreken met zijn supervisor'. Er wordt weer afgelegd. Ondertussen zijn we 2 maand verder, enkele uren aan de telefoon kwijt, 2 verlofdagen voor niets genomen en nog steeds geen degelijke oplossing. De bewijzen heb ik, ik heb overal foto's en screenshots van genomen. Ik wil graag klacht indienen aangezien ik niet geholpen wordt en de redelijke termijn tot herstelling al lang is overschreden. Ik word aan het lijntje gehouden. Ik ga akkoord indien er een terugbetaling gebeurt of een vervanging.
Gewenst oplossing
- Terugbetaling: € 400,00
- Schadevergoeding
- Vervanging
Berichten (3)
MEDION
aan: J. V.
Geachte heer/mevrouw, Middels dit bericht kunnen wij u het volgende meedelen. Wij hebben gezien dat u reeds contact heeft gehad met de technische dienst. De technische dienst heeft uw telefoonnummer doorgestuurd naar de koeriersdienst die met u contact gaat opnemen voor het inplannen van een nieuwe afspraak. Met vriendelijke groet, Medion Webcare Team
J. V.
aan: MEDION
Beste Ik wacht al 2 maanden op een gerepareerde televisie. U heeft 3 pogingen gedaan om hem te herstellen, ze zijn allemaal mislukt. Kan ik een degelijke oplossing krijgen? Mvg
J. V.
aan: Test Aankoop