back

medion Life x15009 defect

afgesloten Succesvol

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

E. V.

aan: MEDION

26/07/2022

Beste, 17/06 bestelde ik een medion tv (bestelnummer: 0309869056) echter na ingebruikname merkte we dat er een probleem was, onmogelijk tv te kijken. Flikkerend beeld. Contact opgenomen met Medion die een firma stuurde om de tv te repareren. Echter kan de tv niet meer gemaakt worden volgens deze mensen. Er werd mij beloofd dat er de volgende dag een nieuwe tv ging geleverd worden. Ik nam ook nog even contact op met Medion om te checken of dit correct was. Daar wisten ze nog van niets en gingen het bekijken. Vandaag nogmaals gebeld en ik weet nog altijd niets meer. Het is ondertussen al 26/07 en ik zit nog altijd zonder tv. Nog geen enkel email ontvangen van Medion zelf om te zeggen hoe het nu verder moet en wanneer ik eindelijk een werkende tv zal ontvangen. Indien ik eind deze week geen antwoord of nieuwe tv heb ontvangen wens ik graag mn geld terug.

Gewenst oplossing

  • Vervanging

Berichten (1)

MEDION

aan: E. V.

01/08/2022

Geachte heer/mevrouw, Volgens onze gegevens heeft u reeds contact gehad met één van onze medewerkers. Wij gaan er dan ook van uit dat uw vraag inmiddels is beantwoord. Met vriendelijke groet, Medion Webcare Team