back

Problemen met schade aan de aankoop van een dressoir

Juntoo (Overstock Home) Foreestelaan 84, , GENT
afgesloten Succesvol

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

P. B.

aan: Juntoo (Overstock Home)

25/07/2022

Op 25/09/2021 hebben wij een Strato dressoir aangekocht bij Overstock (nu Juntoo). Bij de levering hadden wij vastesteld dat de fineerlaag van de linker kastdeur beschadigd was. We hebben dit laten weten aan de customer service. Ze hebben hierbij beloofd deze kastdeur te komen vervangen. Echter was de kastdeur niet op voorraad en moesten we hierop wachten. 7 maand later hebben ze een technieker gestuurd (05/2022) om de kastdeur te vervangen. Echter had deze de foute kleur bij. Ondertussen hebben we niets meer vernomen van de customer service. Ze reageren ook niet meer op onze berichten. We wachten ondertussen al 9 maanden op de vervanging van de kastdeur en we vernemen niets meer van Juntoo. Graag zouden we hebben dat de kastdeur eindelijk vervangen kan worden. Daarnaast lijkt een schadevergoeding voor de zeer ondermaatste customer service wel op zijn plaats.

Gewenst oplossing

  • Schadevergoeding
  • Vervanging

Berichten (3)

Juntoo (Overstock Home)

aan: P. B.

27/07/2022

---------------------------------------------- Petra DD, 27 jul. 2022 16:11 CEST Dag Meneer Berden, Bedankt voor je bericht. Onze oprechte excuses voor het ongemak dat je ondervindt bij de levering van de dressoir. Een nieuwe oplossing werd voorgesteld in je dossier. Hopelijk is nu alles in orde voor jou. Mocht je nog vragen hebben, laat ons gerust iets weten via hallo@juntoo.be met vermelding van je bestelbonnummer. Vriendelijke groeten, Met vriendelijke groeten, Petra DD Customer Care Juntoo 09/298 10 50 ---------------------------------------------- Klachtenbox, 25 jul. 2022 17:29 CEST -------------------------------- Dit e-mailbericht is een service van Juntoo Belgie.[36OWGO-8KV4M] ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) -------------------------------- Dit e-mailbericht is een service van Juntoo Belgie.[36OWGO-8KV4M]

P. B.

aan: Juntoo (Overstock Home)

03/08/2022

Beste, De nieuwe kast is vandaag geleverd, echter hebben ze hier geen stretcher bijgeleverd. Kan dit zo snel mogelijk in orde worden gebracht? We zijn het meer dan beu om elke keer te moeten mailen omdat zaken niet in orde zijn. Mvg, Pieter

Juntoo (Overstock Home)

aan: P. B.

04/08/2022

---------------------------------------------- Christine, 4 aug. 2022 11:00 CEST Hallo , We bieden de klant onze oprechte excuses aan voor het ongemak dat hij ervaren heeft na beschadiging aan zijn kast. Ondertussen stellen we vast in zijn online dossier dat een oplossing werd aangeboden , waarmee de klant heeft ingestemd . Er werd vandaag nog een update hiervan verstuurd. Mogen we de klant vriendelijk vragen om hiernaar te kijken aub ? Met vriendelijke groeten, Christine Customer Care Juntoo 09/298 10 50 ---------------------------------------------- Klachtenbox, 3 aug. 2022 10:09 CEST -------------------------------- Dit e-mailbericht is een service van Juntoo Belgie.[8DOLM0-4R78M] ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) -------------------------------- Dit e-mailbericht is een service van Juntoo Belgie.[8DOLM0-4R78M]