back

Meubels na 4 maand nog niet in orde!

Juntoo (Overstock Home) Foreestelaan 84, , GENT
afgesloten Succesvol

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

J. T.

aan: Juntoo (Overstock Home)

18/07/2022

Beste Enkele maanden geleden kocht ik bij jullie bedrijf mijn meubels. Wanneer mijn meubels geleverd werden waren ze allemaal beschadigd. Nu na 4 maand van miserie is dit lolleke nog niet volledig opgelost. Wanneer ik mijn salontafel zachtjes had ingesmeerd met het 'natuursteenproduct' dat ik speciaal bij jullie gekocht had vertonen zowel mijn grote als kleine salontafel vuile vlekken en kringen, wanneer ik uiteindelijk iemand van dienst na verkoop aan de lijn kreeg durfde hij nog beweren dat ik de tafel zogezegd niet op de correcte manier had ingesmeerd zoals op de verpakking vermeld stond terwijl ik u kan zeggen dat mijn mama ze heeft ingesmeerd op de correcte manier en ook 2u hebben laten rusten zoals het hoorde. Schandalig vind ik dat. Ik heb daarvoor al een schadedossier aangemaakt sinds mei en heb daar nooit reactie van gehad per mail terwijl ze bij voorgaande problemen altijd verwezen dat we een schadedossier moesten opmaken. Nu het allergrootste probleem moet nog komen, wanneer ze me enkele maanden geleden mijn onderstel leverden was dit ten eerste beschadigd en ten tweede waren de bouten en vijzen nooit meegeleverd dus aan mijn tafel eten was dus geen optie, wanneer ik uiteindelijk iemand van dienst na verkoop aan de lijn had hebben we samen een herlevering ingepland en deze stond gepland op 14/07/22 toen de chauffeurs dit onderstel uit de verpakking haalden moesten ze er ook al niet meer aan beginnen want dat onderstel was nog erger beschadigd dan dat onderstel dat ik ervoor had. Je moet dus weten dat ik op dit moment al 3 weken op de grond moet zitten eten omdat ik nog steeds geen tafel heb. Dienst na verkoop heb ik tot nu toe weeral niet kunnen bereiken , en nee ook niet via de schadedossiers. Ik kan u nu al zeggen dat ik het echt waar meer dan gehad heb met jullie winkel. Mijn geld moet ook goed zijn en het ergste van alles is dat wij bij al onze facturen van onze meubels een VIP levering hebben betaald! Ik eis sws een herlevering van mijn 2 salontafels want deze heb ik echt nodig. Ik eis mijn 600euro terug die ik betaalde voor mijn onderstel en dus GEEN nieuwe herlerving en ook wens ik een schadevergoeding en dan stel ik voor dat jullie al ons geld terugstorten die we betaalden voor de VIP levering. Ik hoop dat u mij persoonlijk kan contacteren op volgend telefoonnummer: 0472329183 email is: jolien.tack2@gmail:com Met vriendelijke groeten Jolien Tack

Gewenst oplossing

  • Terugbetaling: € 600,00
  • Schadevergoeding
  • Vervanging

Berichten (1)

Juntoo (Overstock Home)

aan: J. T.

27/07/2022

---------------------------------------------- Petra DD, 27 jul. 2022 14:23 CEST Dag Mevrouw Tack, We hebben je bericht goed ontvangen. Onze oprechte excuses voor het ongemak dat je ondervond. We hebben alvast een nieuwe oplossing voorgesteld in je dossier. Vriendelijke groeten, Met vriendelijke groeten, Petra DD Customer Care Juntoo 09/298 10 50 ---------------------------------------------- Klachtenbox, 18 jul. 2022 19:16 CEST -------------------------------- Dit e-mailbericht is een service van Juntoo Belgie.[WP089X-3ZE75] ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) -------------------------------- Dit e-mailbericht is een service van Juntoo Belgie.[WP089X-3ZE75]