back

Aanvraag premie zonnepanelen

FLUVIUS Brusselsesteenweg 199, Melle

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

J. G.

aan: FLUVIUS

14/07/2022

Geachte, Na 7 maanden wachten en een eerder vermelde klacht aan dit bedrijf is eindelijk de digitale meter geplaatst. Wil vandaag premie aanvragen. Heb vandaag zes keer telefonisch contact opgenomen met fluvius 078353534 om hulp voor de premie aanvraag om uiteindelijk niets te bekomen Aanvraag is zo omslachtig dat voor mij onwaarschijnlijk moeilijk is om alles te begrijpen.Men vraagt op een zeker moment het G nummer,Neem contact en het nummer wordt zonder enig probleem doorgegeven door een bereidwillige medewerker,waarvoor dank.Geef dit in op site , alles ok. Even later word het certificeringsnummer van de aannemer gevraagd.Begrijp dit niet en neem opnieuw contact.Medewerker moet dit zelf gaan opzoeken omdat men in eerste instantie ook niet duidelijk is.Kan dit niet terug vinden op offertes,facturen en mails van de aannemer .Daar het bouwverlof is, is aannemer ook niet bereikbaar.Antwoordt medeweker,ja het is heel veel maar dat moet van de regering en de aannemer had dit aan U doorgeven. Daar staan we dan,Sluit alles af en probeer enige tijd later opnieuw.Tot mijn verbazing moeten we alles terug ingeven.Daar we het gevraagde G nummer niet ergens hadden genoteerd(mijn fout) nemen we opnieuw contact op.Mr Sven wou mij totaal niet helpen;in tegenstelling tot zijn voorganger die wel het gevraagde G nummer wou doorgeven.Werd doorverwezen naar de de site waar ik mijn zonnepanelen hoefde aan te melden.Viel om van de verbazing daar dit reeds allemaal was gebeurd voor de aanvraag van de digitale meter . Begrijp totaal niet waarom we drie keer hetzelfde allemaal hoeven in te geven.1 Voor de aanvraag van de digtale meter,2 voor de aanmelding van de zonnepanelen 3 voor de premie aanvraag.Mr Sven hield voet bij stuk en wou het gevraagde G nummer door geven in tegenstelling wat zijn collega wel had gedaan.Waarom hij me dan ook niet wou helpen is ook heel bedenkelijk,Wat me ook opviel was dat deze persoon mij ook bijna nooit liet uitpraten.Kreeg weerom hetzelfde antwoordt,ja het is veel maar dat moet van de regering.Blijkbaar een standaard antwoord dat in de opleidng is meegegeven!!Heb meemaals gevraagd om het nummer en gezegd dat zijn collega me had geholpen ,maar de jongeman vond het niet nodig om mij verder te helpen. Tot slot ,ben bijna vier uur bezig geweest en ben geen stap vooruit gekomen met de premie aanvraag,enkel een massa bijomende vragen . Kan TA ook niet eens even de omslachtigheid nagaan wat je allemaal moet doen om dit allemaal in orde te brengen? Alvast bedankt µ Jan Alvast bedankt

Gewenst oplossing

  • Excuses en een oplossing voor de premie aanvraag?Krijg dit niet voor mekaar.

Berichten (2)

J. G.

aan: FLUVIUS

06/08/2022

Geachte, Heb vorige week bericht ontvangen na 20 dagen wachten.Van zodra wij het bericht willen openen ,krijgen we een waarschuwing dat het spam is?Eindelijk na 8 maand premie kunnen aanvragen.Benieuwd hoeveel jaar het zal duren om de premie te ontvangen.Stel voor om de hardwerkende medewerkers van fluvius eens 8 maanden geen loon te geven.Benieuwd hoe ze reageren.

FLUVIUS

aan: J. G.

09/08/2022

Beste, Het dossier is nog in verwerking omdat we nog bijkomende informatie van klant nodig hebben. Deze info zal door de behandelende dienst opgevraagd worden of reeds opgevraagd. Zodra de bijkomende informatie is verstrekt zal het dossier verder verwerkt worden en doorgestuurd worden voor uitbetaling premie. Met vriendelijke groeten, Directie Klantendienst Klachtencommissie Brusselsesteenweg 199, 9090 Melle fluvius-Klachtencommissie @fluvius.be www.fluvius.be s:www.fluvius.be/disclaimer