back

Tickets TW Classic 2022 niet geleverd

Ticketmaster.be Esplanade 1 B33, Brussel

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

M. S.

aan: Ticketmaster.be

02/07/2022

Beste, in 2019 bestelde ik 2 tickets voor TW Classic 2020. De tickets voor dit evenement werden per post bezorgd en ontvangen. Vanwege corona ging dit evenement niet door en werden de tickets doorgeschoven naar 2022. Het verschil in kostprijs (voor 2020 had ik tickets voor de Golden Circle, dewelke in 2022 niet werd geinstalleerd) heb ik terugbetaald gekregen. De tickets voor 2022 heb ik echter nooit ontvangen. Ik heb meerdere malen contact opgenomen met de klantendienst (vanaf maart 22) en de laatste 2 maal gewoon geen antwoord meer ontvangen. Men liet eerst weten dat ze in mijn account zouden verschijnen een maand voor datum, dan zouden ze worden opgestuurd een week voor datum. Ik heb ze nooit ontvangen en ben niet naar het concert kunnen gaan, ondanks betaling van 192 euro. In bijlage vind u een aantal schermafbeeldingen van mijn account, mijn adres en mailverkeer.

Gewenst oplossing

  • Terugbetaling: € 192,00

Berichten (4)

Ticketmaster.be

aan: M. S.

02/07/2022

- Typ uw reactie boven deze regel - Beste, Dankjewel om Ticketmaster te contacteren. We hebben je aanvraag goed ontvangen en onze klantenservice zal zo snel mogelijk contact met je opnemen. Onze klantenservice is open van maandag tot en met vrijdag van 09u00 tot 12u30 en van 13u30 tot 18u00. Volg ons op Facebook, Instagram en Twitter voor het laatste Ticketmaster nieuws en raadpleeg zeker ook eens onze FAQ pagina voor meer informatie. Met vriendelijke groeten, Je Ticketmaster Team trigger_logic_for_ticketmaster -------------------------------- Dit e-mailbericht is een service van Ticketmaster BE.[8G23MP-EDMWM]

Ticketmaster.be

aan: M. S.

12/07/2022

- Typ uw reactie boven deze regel - Jouw vraag met nummer (17172553) is ingediend. Beantwoord deze e-mail als je meer informatie aan je vraag toe wil voegen. ---------------------------------------------- Christophe, 12 jul. 2022 13::59 GMT+1 Beste, Bedankt om contact op te nemen met Ticketmaster. Je aanvraag werd grondig nagekeken. We moeten vaststellen dat er voor je order geen voucher werd aangevraagd. De ticketkoper diende dit zelf aan te vragen via de account. De deadline voor een aanvraag tot terugbetaling of voucher kon tot en met 31 augustus 2021. Elke ticketkoper heeft op 09/06/2021 een email ontvangen met de nodige informatie. Geen email ontvangen? Neem zeker een kijkje in de Spam of ongewenste berichten van je mailbox. Op de TW Classic website en onze FAQ kan je ook nalezen dat voor TW Classic een terugbetaling onder de voorwaarden van het ministerieel besluit mogelijk was tot en met 31 augustus 2021. Zowel de organisator als Ticketmaster is van mening dat de nodige tijd en opties werden aangeboden aan elke tickethouder. Dit betekend dat een terugbetaling, omruiling of voucher niet meer mogelijk is. De tickets blijven waren geldig voor TW Classic 2022? Wij danken je voor je begrip. Met vriendelijke groeten, Ticketmaster ---------------------------------------------- Klachtenbox, 2 jul. 2022 09:41 GMT+1 **[EXTERNAL]** trigger_logic_for_ticketmaster -------------------------------- Dit e-mailbericht is een service van Ticketmaster BE.[8G23MP-EDMWM] ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) trigger_logic_for_ticketmaster -------------------------------- Dit e-mailbericht is een service van Ticketmaster BE.[8G23MP-EDMWM]

M. S.

aan: Ticketmaster.be

25/07/2022

Beste, Ik wilde helemaal geen terugbetaling! U heeft mijn mail helemaal niet gelezen. Ik wilde gewoon mijn tickets die ik nooit ontvangen heb. Uit de bijlagen die ik meestuurde blijkt duidelijk dat ik meermaals, vanaf maart 2022, contact heb opgenomen om mijn tickets te ontvangen. Deze heb ik nooit ontvangen en daarom kon ik niet naar een concert waar ik wel voor betaald heb. Ik wil dus minstens mijn geld terug!

Ticketmaster.be

aan: M. S.

25/07/2022

- Typ uw reactie boven deze regel - Beste, Dankjewel om Ticketmaster te contacteren. We hebben je aanvraag goed ontvangen en onze klantenservice zal zo snel mogelijk contact met je opnemen. Onze klantenservice is open van maandag tot en met vrijdag van 09u00 tot 12u30 en van 13u30 tot 18u00. Volg ons op Facebook, Instagram en Twitter voor het laatste Ticketmaster nieuws en raadpleeg zeker ook eens onze FAQ pagina voor meer informatie. Met vriendelijke groeten, Je Ticketmaster Team trigger_logic_for_ticketmaster -------------------------------- Dit e-mailbericht is een service van Ticketmaster BE.[KW0X33-44OM6]