Deze klacht is Publiek

Je klacht:

K. H.

aan: kia Belgium

24/06/2022

Beste, Ik heb een Kia Sportage van september 2014. In september 2019 merkte ik op dat schakelen niet goed ging. Mijn auto is daarvoor bij Laenen (ondertussen geen Kia garage meer) nagekeken. Ze hebben dan ook de belofte gedaan dat het probleem verholpen was. Nu heb ik 2 jaar later, hetzelfde probleem. Door de corona heb ik dan nog bijna geen kilometers gedaan, dus slijtage kan dit niet zijn. Vreemd toch na 2 jaar of niet? En nu net buiten de garantie. Ik neem aan dat dit probleem niet voldoende “verholpen” is, en ik daarom nu terug met deze kwestie zit. Dit oplossen is een dure uitgave. Ik vind het niet correct dat dit op ons verhaald moet worden. Gegevens van de auto: Chassis nr: U5YPC815AEL509726 Hoe lossen we dit op?

Gewenst oplossing

  • Herstelling

Berichten (1)

kia Belgium

aan: K. H.

24/06/2022

Beste, Wij hebben uw mail van 24 juni goed ontvangen en bedanken u hiervoor. Een nieuw dossier werd aangemaakt bij onze klantendienst, met referentienummer KMB0303143. Hieronder kan u de ail trugvinden die wij als antwoord naar onze klant stuurden. Vriendelijke groeten Cathy Pype Customer Relations Einfo@kia.be T00 800 6970 6970 Kia Belgium Rue Colonel Bourg 109 1140 Brussels www.kia.beRef: KMB0303143 Wij verwerken uw persoonsgegevens voor het opvolgen van uw aanvraag in overeenstemming met ons privacybeleid dat beschikbaar is op: s:www.kia.com/be/nlrivacy/ Nous traitons vos données à caractère personnel pour donner suite à votre demande et conformément à notre politique vie privée disponible ici: s:www.kia.com/be/frrivacy