back

Problemen met terugbetaling

VIDA XL Mary Kingsleystraat 1, Venlo, Limburg

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

S. V.

aan: VIDA XL

23/06/2022

Beste, ik bestelde bij vidaxl 6 eetkamerstoelen op 20 april. Op het onverwachts zonder aankondiging van levering stond hier iemand op 26 april aan de deur met maar 4 stoelen zonder enige uitleg. Ik probeerde onmiddellijk de klantendienst te bereiken maar dit kan enkel via mail. Daar kreeg ik reactie op dat ze geen 6 stoelen op voorraad hadden en dat ze normaal terug zouden binnen komen op 5 mei en deze automatisch werden geleverd vanaf ze binnen zouden zijn.. Ik wachtte geduldig af maar 5 mei was al gepasseerd en ik stuurde terug een mail om te vragen waar de stoelen bleven. Ik kreeg de reactie dat deze niet meer binnenkwamen en dat ze het volledige bedrag gingen terugstorten.. sindsdien werden er al vele mails weg en weer gestuurd met de vraag waar de terugbetaling blijft en iedere keer kreeg ik antwoord dat het juist gestort was of dat de financiële dienst het zou onderzoeken en ik binnen 48 uur reactie zou krijgen .. we zijn nu 23 juli en ik krijg niks meer terug van reactie en ben het echt beu na al die weken van loze beloftes door hun personeel! Ten einde raad contacteerde ik jullie nu Test-aankoop in de hoop dit eindelijk kan afgesloten worden??. Alvast bedankt voor jullie moeite. Mvg sofie vlieghe

Gewenst oplossing

  • Terugbetaling: € 499,99
  • Schadevergoeding

Berichten (2)

VIDA XL

aan: S. V.

26/06/2022

- Typ uw reactie boven deze regel - Geeft de reactie van de medewerker je het gevoel dat je probleem opgelost gaat worden? (Let op: deze vraag gaat over de meest recente service die we je hebben verleend.) Je feedback helpt vidaXL om iedereen een betere service te bieden. Met vriendelijke groet, Het vidaXL team ---------------------------------------------- Joel Rensch, 26 jun. 2022 01:28 CEST Beste Cindy, We hebben je e-mail ontvangen en doorgestuurd naar onze escalatieafdeling. Zij zijn gespecialiseerd in het oplossen van zaken als de jouwe en doen hun best om binnen 48 kantooruren te reageren. Met vriendelijke groet, Joel vidaXL ---------------------------------------------- Cindy De Zutter, 23 jun. 2022 19:28 CEST Click here to report this email as spam. This message has been scanned for malware by Websense. www.websense.com -------------------------------- Dit e-mailbericht is een service van vidaXL.[476V2W-KLKKO] ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) Click here to report this email as spam. This message has been scanned for malware by Websense. www.websense.com -------------------------------- Dit e-mailbericht is een service van vidaXL.[476V2W-KLKKO]

S. V.

aan: VIDA XL

26/06/2022

Beste, Ik weet niet wie cindy is ... jammer dat deze persoon ook niet tevreden is van jullie werking maar mijn naam is Sofie! Hopelijk behandeld jullie dienst de juiste klacht want na maanden aanslepen zou het toch uiteindelijk mogen opgelost worden deze situatie! Mvg sofie vlieghe