back

Geen terugbetaling van Fitbit Ionic

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

K. E.

aan: Fitbit

23/06/2022

Beste Op 4 maart 2022 kreeg in een mail over de terugroeping van de Fitbit Ionic. Ik heb mij geregistreerd voor de terugroeping van de Fitbit. Account werd geverifieerd en de apparaatsynchronisatie werd door hen uitgeschakeld. Alle stappen werden door mij correct uitgevoerd. Hiervan bewijs op mail. De terugbetaling van de Fitbit zou gebeuren binnen de 6 weken. Op dit moment zijn we al 3 maanden verder zonder resultaat. Ik heb al contact gehad met Fitbit die mij beloofde (op 28 april 2022) dat er binnen de week een mail zou volgen met verdere instructies. Tot op vandaag zonder resultaat Vandaag, 23 juni 2022, via Twitter nogmaals contact opgenomen met Fitbit. De terugbetaling is blijkbaar niet door hen gedaan maar door de Refund Center. En ik moet zelf contact opnemen met hen op het nummer +442087050547. Deze stap heb ik niet ondernomen omdat ik weiger om naar Engeland te bellen. Alvast bedankt Koen Evenepoel

Gewenst oplossing

  • Terugbetaling: € 300,00