back

Papieren TW Classic 2022 nooit ontvangen, Ticketmaster weigert terug te betalen

Ticketmaster.be Esplanade 1 B33, Brussel
afgesloten Succesvol

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

D. B.

aan: Ticketmaster.be

20/06/2022

1. Ik kocht twee jaar geleden twee "collector's tickets" voor TW Classic 2020. Deze kostten +- 100 euro per stuk. Deze tickets werden met de post verstuurd (en heb ik effectief ontvangen). 2. Vanwege Corona is TW Classic 2020 noch TW Classic 2021 doorgegaan. De tickets zouden automatisch overgezet worden naar TW Classic 2022. Gezien de mooie affiche met o.a. Nick Cave kon ik hier mee leven. 3. Sinner's Day Summer (een festival in Oostende) vindt plaats tijdens hetzelfde weekend van TW Classic 2022. Ik word daar geboekt voor verschillende DJ sets en kan dus niet meer naar TW Classic 2022 gaan. Ondertussen was het echter niet meer mogelijk om mijn ticket van TW Classic 2022 om te ruilen voor een ticket van een ander LiveNation event. 4. Ik wil dus mijn tickets zo snel mogelijk verkopen MAAR aangezien het over papieren tickets ging die nog moesten verstuurd worden kan ik mijn tickets niet downloaden via de site van Ticketmaster en bvb. op TicketSwap zetten. Ik moest dus wachten tot ik de papieren tickets zou krijgen eer ik die kon verkopen. Een duurder papieren "collector's ticket" omzetten naar een goedkoper digitaal ticket was volgens de klantendienst van Ticketmaster echter niet mogelijk, waarom? Geen idee. En nu komt het ergste: 5. Ik heb helemaal geen papieren tickets ontvangen voor TW Classic 2022!!! En mijn berichten naar de klantendienst van TicketMaster (bellen kan niet, dat zou te klantvriendelijk zijn) worden ofwel genegeerd ofwel met een nietszeggende reactie beantwoord. 6. Tot vandaag hun laatste reactie: "De collector tickets werden enkele weken geleden opnieuw opgestuurd met de post, indien je ze niet hebt ontvangen, kan je naar de kassa gaan de dag van het festival om ze daar af te halen bij vertoning van je order nummer en identiteitskaart." Uiteraard compleet negerend dat ik hen al verschillende keren heb verteld dat ik helemaal niet kan komen naar het festival. Ticketmaster beweert dus droogweg dat ze TWEE keer de tickets naar mijn adres zouden hebben gestuurd. Dat de post één keer faalt lijkt me uitzonderlijk maar niet onmogelijk, maar dat TicketMaster twee keer tickets verstuurt die niet aankomen, ja zeg, maak dat de ganzen wijs! Gevolg: ik ben mijn centen kwijt door incompetentie van Ticketmaster én door een schrijnend gebrek aan enige goodwill en flexibiliteit van hun kant.

Gewenst oplossing

  • Terugbetaling: € 201,90

Berichten (2)

Ticketmaster.be

aan: D. B.

20/06/2022

- Typ uw reactie boven deze regel - Beste, Dankjewel om Ticketmaster te contacteren. We hebben je aanvraag goed ontvangen en onze klantenservice zal zo snel mogelijk contact met je opnemen. Onze klantenservice is open van maandag tot en met vrijdag van 09u00 tot 12u30 en van 13u30 tot 18u00. Volg ons op Facebook, Instagram en Twitter voor het laatste Ticketmaster nieuws en raadpleeg zeker ook eens onze FAQ pagina voor meer informatie. Met vriendelijke groeten, Je Ticketmaster Team ---------------------------------------------- Klachtenbox, 20 jun. 2022 11::00 GMT+1 **[EXTERNAL]** trigger_logic_for_ticketmaster -------------------------------- Dit e-mailbericht is een service van Ticketmaster BE.[KWG9ZQ-EMWM6] ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) trigger_logic_for_ticketmaster -------------------------------- Dit e-mailbericht is een service van Ticketmaster BE.[KWG9ZQ-EMWM6]

Ticketmaster.be

aan: D. B.

23/06/2022

- Typ uw reactie boven deze regel - Jouw vraag met nummer (16758291) is ingediend. Beantwoord deze e-mail als je meer informatie aan je vraag toe wil voegen. ---------------------------------------------- Christophe, 23 jun. 2022 11::43 GMT+1 Beste, Bedankt om contact op te nemen met Ticketmaster. We hebben zonet een terugbetaling voor je tickets uitgevoerd via de oorspronkelijke betaalmethode, dus je hoeft verder niets meer te doen. Gezien deze buitengewone omstandigheden vragen wij om je begrip, ons Fan Support-team heeft het momenteel ongelooflijk druk. Vanwege het aantal annuleringen duurt ons terugbetalingsproces iets langer dan normaal. Wij doen er alles aan om de terugbetalingen zo snel mogelijk te verwerken. Gelieve evenwel rekening te houden met een terugbetalingstermijn van 20 werkdagen. Onze excuses voor het eventuele ongemak. Met vriendelijke groeten, Ticketmaster ---------------------------------------------- Klachtenbox, 20 jun. 2022 11:00 GMT+1 **[EXTERNAL]** trigger_logic_for_ticketmaster -------------------------------- Dit e-mailbericht is een service van Ticketmaster BE.[KWG9ZQ-EMWM6] ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) trigger_logic_for_ticketmaster -------------------------------- Dit e-mailbericht is een service van Ticketmaster BE.[KWG9ZQ-EMWM6]