Veedz (Digital Global Pass) 350 rue Denis Papin, Parc de la Duranne – Domaine du Tourillon , Aix-en-Provence
afgesloten Succesvol

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

S. R.

aan: Veedz (Digital Global Pass)

18/06/2022

Beste, wij zien een betaling op onze factuur van Veedz, een dienst die wij niet hebben aangegaan, noch gebruik van maken! Hoewel wij niets hebben aangegaan hebben wij enige tijd terug contact genomen met deze dienst en dit stop gezet, helaas hebben wij deze communicatie niet bij gehouden. hopelijk kunnen jullie enige actie ondernemen, we zijn blijkbaar niet de enige!! Vriendelijke groeten dank bij voorbaat

Gewenst oplossing

  • Terugbetaling: € 10,98

Berichten (3)

Veedz (Digital Global Pass)

aan: S. R.

20/06/2022

- Typ uw reactie boven deze regel - Your request (65079) has been updated. To add additional comments, reply to this email or click the link below: ---------------------------------------------- Customer Support, 20 jun. 2022 12:49 CEST Beste MevrouwMijnheer , Bedankt dat u contact met ons opneemt. U heeft zich via het telefoonnummer **32473251014 ** op **2022-05-16 20:08:11 ** ingeschreven op de dienst **Veedz**. **Veedz** is een online videodienst (films, series, samenvattingen van spellen, enz.) die 4,99Eur per week in rekening wordt gebracht. Om je in te schrijven, klik je op een van onze online advertenties op de site: **weather.com**** ** en vervolgens werd je doorverwezen naar een betaalpagina. Op deze betaalpagina is een knop met de tekst "Bevestig de aankoop" aan u gepresenteerd. Nadat deze optie was geselecteerd, werd u omgeleid naar een tweede pagina met een "Bevestig aankoop" knop. Op deze tweede pagina wordt u opnieuw op de hoogte gebracht van de prijs en: "Abonnement automatisch elke week verlengd op uw Proximus-factuur". Zodra u de betaling heeft geautoriseerd door op de bevestigingsknop te drukken, bent u doorverwezen naar een pagina van de dienst die uw abonnement bevestigt. Vervolgens werd een betalingsverzoek rechtstreeks naar uw mobiele operator gestuurd voor validatie. We hopen dat we u meer informatie hebben kunnen geven over de aard van de dienst en de manier waarop u zich heeft ingeschreven. Ik bevestig dat uw abonnement op **2022-05-25 08:45:01 ** is afgelopen en dat u niet langer wordt gefactureerd. Met vriendelijke groeten , Klanten dienst Digital Global pass. ---------------------------------------------- Klachtenbox, 18 jun. 2022 11:07 CEST -------------------------------- Dit e-mailbericht is een service van BE - Digital Global Pass.[XQ466M-PGMVO] ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) -------------------------------- Dit e-mailbericht is een service van BE - Digital Global Pass.[XQ466M-PGMVO]

S. R.

aan: Veedz (Digital Global Pass)

20/06/2022

Dit is puur bedrog, en heb mij nog nooit met dergelijke zaken bezig gehouden. gelieve dit onmiddelijk STOP te zetten. Sanders R

Veedz (Digital Global Pass)

aan: S. R.

20/06/2022

- Typ uw reactie boven deze regel - Your request (65109) has been updated. To add additional comments, reply to this email or click the link below: ---------------------------------------------- Customer Support, 20 jun. 2022 14:12 CEST Geachte Heer, of Mevrouw, Bedankt voor het contact opnemen met de klantenservice. Wij hebben uw verzoek bekeken en kunnen bevestigen dat u een SMS hebt ontvangen waarin wordt uitgelegd dat de dienst een wekelijks abonnement is, de prijs van de dienst en instructies om u af te melden. Deze herinneringen worden ook één keer per maand verstuurd. Desondanks en als teken van goede wil, bieden wij u graag een volledige terugbetaling van 9.98Eur Het bedrag van de terugbetaling zal worden aangegeven op uw volgende factuur in de vorm van een creditnota. Als je een prepaid simkaart hebt, krijg je direct via deze kaart je geld terug. In de tussentijd heb ik ervoor gezorgd dat uw abonnement wordt opgezegd en dat u niet langer wordt gefactureerd. Met vriendelijke groeten, Klantendienst Digital Global Pass ---------------------------------------------- Klachtenbox, 20 jun. 2022 12:58 CEST -------------------------------- Dit e-mailbericht is een service van BE - Digital Global Pass.[476GVO-QPMZR] ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) -------------------------------- Dit e-mailbericht is een service van BE - Digital Global Pass.[476GVO-QPMZR]