back

Bestelling niet ontvangen

Hunkemöller Godefriduskaai 20B, Antwerpen
afgesloten Niet succesvol

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

J. V.

aan: Hunkemöller

17/06/2022

Beste, Ik deed op 27/5 een bestelling, betaalde rechtstreeks het bedrag en kreeg vervolgens een bevestiging van de bestelling. Op 9/6 stuurde ik hiervoor een mail zonder reactie. Vandaag gebeld en men gaat mij het bedrag terug betalen. De bestelling kon niet doorgaan. De goederen werden in actie periode aangekocht en zijn vandaag niet meer in korting of niet meer beschikbaar. Ik wens de goederen alsnog te verkrijgen en ben geen vragende partij om dit bedrag terug te krijgen. Kortom: slechte en trage reactie. Bestelling werd geannuleerd zonder melding en nu wilt men mij sussen met een terugbetaling van het besteedde bedrag… ik ben hier niet mee geholpen. De bestelling bevatte een bikinitop waarvan het broekje vooraf aangekocht werd gezien ik de top online kon kopen, als gevolg heb ik nu een bikinibroek zonder top…

Gewenst oplossing

  • Alsnog levering van bestelling

Berichten (1)

Hunkemöller

aan: J. V.

17/06/2022

Hunkemöller    Best sellers Bras Knickers Nightwear Hosiery         Hi Shero, Thank you for your request, this is an automatic response. Case number 02080207 We will try to respond to your email as quickly as possible, but this may take a bit longer than you are used to. We are sorry for the inconvenience. In the meantime, we recommend you to read our FAQ (Frequently Asked Questions) where you can find regular answers to your questions. You can visit the page by clicking here. Have a lovely day! Love, Hunkemöller                   CustomerService   © Hunkemöller Netherlands 2019