back

Laattijdige + incorrecte levering

IKEA BELGIUM Weiveldlaan 19, ZAVENTEM
afgesloten Succesvol

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

M. G.

aan: IKEA BELGIUM

15/06/2022

Bestelling geplaatst in winkel IKEA Luik op 7 juni 2022. Aankoop van een bed. Betaald voor levering op 9 juni 2022 tussen 14u en 20u,op 1ste verdieping van onze woning. Op 9 juni ontvangen wij een bericht om 19u dat de levering niet kan doorgaan. Uiteindelijke levering gebeurd op 13 juni, en bezorgers weigeren te leveren op 1ste verdieping (waarvoor wij betaald hebben), wegens niet op hun formulier. Wij hebben hiervan schriftelijke bevestiging dat ze dit niet hebben gedaan + bewijs dat hiervoor wel is betaald. Gevolgen zijn: Mijn partner heeft 2 dagen niet als jobstudent gewerkt, terwijl dit een optie was. Wij hebben niet kunnen overnachten in onze nieuwe woning, wat ons tot extra verplaatsingen heeft gedwongen ivm onze verhuis. Wij hebben 2x contact opgenomen met de telefonische klantendienst, 2x per mail en 1x ter plaatse in de winkel. In geen van de gevallen zijn wij geholpen zoals gewenst. De laatste mail is zelfs niet beantwoord. Wij wensen een vergoeding alsook ons geld terug voor betaalde maar niet geleverde diensten. Geen aankoopbedrag, vermist wij absoluut geen vertrouwen meer hebben in deze winkel en hier geen aankopen meer wensen te doen. Het lijkt ons malafide dat ze ons zouden ‘dwingen’ extra aankopen te doen terwijl wij te kort gedaan zijn.

Gewenst oplossing

  • Terugbetaling: € 80,00
  • Schadevergoeding