back

Probleem met levering

Dreamland Edingensesteenweg 196, HALLE
afgesloten Niet succesvol

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

C. S.

aan: Dreamland

11/06/2022

Beste, Op 3/06/2022 heb ik in Dreamland Wilrijk een bestelling gedaan voor een tuinbank, bijzettafel, hangzetel en een loungeset. Op de leveringsbon die ik toen kreeg stond mijn loungeset niet mee vermeld. De winkelmedewerker heeft toen een nieuw papier afgedrukt waar de loungeset wel mee opstond. De levering zou vandaag 11/06 met een vroege levering plaatsvinden. Aangezien ik op 12/06 mijn loungeset absoluut nodig heb, heb ik nogmaals nagevraagd of de levering zeker in orde was, en dat mijn loungeset ook geleverd zou worden. Er werd mij gegarandeerd dat deze ook geleverd ging worden. vanochtend is de chauffeur mijn bestelling komen leveren. Tot mijn grote verbazing ontbrak het belangrijkste onderdeel… mijn loungeset. Onmiddellijk heb ik telefonisch contact opgenomen met Dreamland Wilrijk. De man die ik aan de lijn kreeg vertelde mij dat hij op 3/06 de leveringsbon voor mij afgedrukt had en dat mijn lounge ook geleverd diende te worden. Na nazicht in zijn computersysteem werd mij verteld dat de lounge klaarstaat, maar niet opgehaald werd door de chauffeur. Ik diende telefonisch contact op te nemen met de klantendienst. Dit heb ik dan ook gedaan. Ik kreeg Katrien aan de lijn. Katrien vertelde mij na heel veel gedoe dat mijn lounge niet beschikbaar is voor levering en dat deze gepland staat om te leveren op 17!juni… ik weet ten eerste niets van 17 juni aangezien alles vandaag 11 juni geleverd zou worden en ten tweede op 17 juni is er niemand thuis en is dit ook 6 dagen te laat. Ik confronteerde Katrien met de info die ik van de man uit Wilrijk kreeg… namelijk dat ze wel klaarstaat maar gewoon niet opgehaald werd. Onmiddellijk was er met Katrien geen gesprek meer mogelijk. Er werd mij namelijk ook geen oplossing aangeboden voor de levering die zogenaamd op 17 juni gepland staat, dit zonder mijn medeweten. Indien mijn lounge vandaag niet geleverd kon worden had ik deze nooit in bij Deeamland besteld aangezien ik deze morgen 12/6 echt nodig heb. Ik was op zoek naar een gepaste oplossing. Echt Katrien kon/wou mij hiermee niet verder helpen. Ik kreeg geen contactgegevens van iemand die hoger staat dan zij. Zij wilde mij niet doorverbinden,… hier zit ik dan met een groot probleem waar geen oplossing voor geboden wordt. Met vriendelijke groeten, Steels Charis

Gewenst oplossing

  • Schadevergoeding