back

planning Service bij Bulex

Bulex Services Golden Hopestraat 15, DROGENBOS
afgesloten Succesvol

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

N. B.

aan: Bulex Services

11/06/2022

Goededag, Tot mijn spijt moet ik weeral mijn groot ongenoegen over uw service overmaken . De onderhoudsbeurt aan onze gaswandketel Thermo Master ( volgens contract ) werd vastgezet op 10 juni ( dus gisteren vrijdag ) Ik kreeg hiertoe een mail ter herinnering op 23 April jl en een tweede mail vorige woensdag 08 juni Beide mails in bijlage Donderdag heb ik naar Bulex service gbeld en geinformeerd wanneer de technieker hier zou langskomen ; voor- of namiddag. Men kon dit niet zeggen ??? en deelde me mee dat ik smorgens hiertoe een sms zou ontvangen en ook een sms wanneer de technieker zijn vorige klant verliet. Gisteren hier gans de dag gewacht, niks info, geen sms , niks ….. Ik heb om 1630 Bulex services gebeld en toe zei men mij doodleuk dat de afspraak gepland stond voor komende dinsdag 14 juni !!!! Dit is niks meer of minder dan de zot houden met uw klanten. Nu , ook al niet meer de eerste keer…. Ik ben een zelfstandige en heb gisteren zodoende een werkdag verloren. De waarde hiertoe overtreft de bulex bijdrage ruimschoots Mischien in rekening brengen voor volgende keer ? In ieder geval is deze handelwijze ongehoord en ontoelaatbaar, Jullie hebben mijn mailadres, mijn gsmnummer dus zeer gemakkelijk te communiceren mocht er iets tijdens deze dag foutlopen en mijn onderhoudsafspraak dient verplaatst te worden. Beschamend Verstuurd vanaf mijn i-Mac B N Wevelgem

Gewenst oplossing

  • Gewoon een betere, acuratere serviceplanning en communicatie

Berichten (2)

Bulex Services

aan: N. B.

11/06/2022

Beste klant, Bedankt om contact op te nemen met Bulex Services. Wij hebben uw mail goed ontvangen en gaan zo snel mogelijk aan de slag met uw vraag. Wij vinden het belangrijk om uw mail grondig te analyseren en alle aspecten na te kijken. Hierdoor kan het enkele werkdagen duren voor u een reactie ontvangt. Alvast bedankt voor uw begrip. Met vriendelijke groeten, Cher client, Merci de prendre contact avec Bulex Services. Nous accusons bonne réception de votre email, lequel a retenu toute notre attention. Nous travaillons le plus rapidement possible à votre réponse. Il est important pour nous d’analyser votre mail en profondeur et d’en vérifier tous les aspects. Par conséquent, quelques jours ouvrables peuvent être nécessaires pour recevoir une réponse. Nous vous remercions de votre compréhension. Cordialement,

Bulex Services

aan: N. B.

15/06/2022

O.Réf/CM-B 08305313 Geachte, Wij hebben uw mail van 11 juni in goede orde ontvangen waarvoor dank. Eerst en vooral wensen wij u onze oprechte verontschuldigingen aan te bieden voor alle ongemak dat u hebt doorstaan. Wij betreuren tevens de slechte ervaringen die u hebt gehad met onze dienst naverkoop en zijn u dankbaar ons hiervan op de hoogte te stellen. Het is namelijk zo dat de kennisneming van uw opmerkingen ons in staat stelt alle aspecten van onze prestaties in vraag te stellen en verbeteringen aan te brengen daar waar nodig bij de betreffende diensten en dit met het oog op een zo goed mogelijke dienstverlening naar ons clienteel toe. De tevredenheid van onze klanten is onze nummer 1 doelstelling en daarom werken we dagelijks aan de verbetering van onze prestaties door te leren uit onze fouten en klaar te staan met een luisterend oor aangaande elke gemaakte commentaar. Wij hopen dat tijdens onze onderhoud van 14 juni alles goed verlopen is. Steeds tot uw dienst, verblijven wij, met de meeste hoogachting. Veronica - Medewerker Klachtendienst/Collaborateur Service Plaintes Bulex Phone +32 2 431 80 00 www.bulex.com Bulex - Golden Hopestraat 15 - 1620 Drogenbos - Belgium ____________________________ Follow us! Facebook LinkedIn