back

Ticket TW Classic 2020

Ticketmaster.be Esplanade 1 B33, Brussel
afgesloten Succesvol

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

B. D.

aan: Ticketmaster.be

09/06/2022

Beste Ik bestelde op 29/11/2019 2 tickets voor TW Classic 2020 (aan €96/ticket, samen dus €192). Door de Covid-pandemie werd dit festival uitgesteld. Wij kunnen helaas dit jaar niet gaan en vragen ons geld terug. We hebben reeds een aantal keren geprobeerd om via ticketmaster ons geld terug te krijgen. Er is een online formulier maar we krijgen daar steeds een nietszeggend antwoord op (in het Engels). Ook bij het evaluatiedocument dat achteraf opgestuurd werd (cfr. How would you rate the support you received?,Good, I'm satisfied, Bad, I'm unsatisfied), gaven we te kennen niet tevreden te zijn. Toch sluit ticketmaster ook deze evaluatie steeds af. Ticketmaster is dus helemaal niet te bereiken en uit de standaard antwoorden die we terug krijgen, blijkt dat ticketmaster weigert om onze tickets terug te betalen. We willen echter graag de volledige terugbetaling van onze tickets aangezien we op deze nieuwe datum verhindert zijn. Alvast bedankt Met vriendelijke groet Ben De Neve

Gewenst oplossing

  • Terugbetaling: € 192,00

Berichten (2)

Ticketmaster.be

aan: B. D.

09/06/2022

- Typ uw reactie boven deze regel - Beste, Dankjewel om Ticketmaster te contacteren. We hebben je aanvraag goed ontvangen en onze klantenservice zal zo snel mogelijk contact met je opnemen. Onze klantenservice is open van maandag tot en met vrijdag van 09u00 tot 12u30 en van 13u30 tot 18u00. Volg ons op Facebook, Instagram en Twitter voor het laatste Ticketmaster nieuws en raadpleeg zeker ook eens onze FAQ pagina voor meer informatie. Met vriendelijke groeten, Je Ticketmaster Team trigger_logic_for_ticketmaster -------------------------------- Dit e-mailbericht is een service van Ticketmaster BE.[79R8EG-P3OO2]

Ticketmaster.be

aan: B. D.

09/06/2022

- Typ uw reactie boven deze regel - Jouw vraag met nummer (16398471) is ingediend. Beantwoord deze e-mail als je meer informatie aan je vraag toe wil voegen. ---------------------------------------------- Christophe, 9 jun. 2022 18::33 GMT+1 Beste, Bedankt om contact op te nemen met Ticketmaster. We hebben zonet een terugbetaling voor je tickets uitgevoerd via de oorspronkelijke betaalmethode, dus je hoeft verder niets meer te doen. Gezien deze buitengewone omstandigheden vragen wij om je begrip, ons Fan Support-team heeft het momenteel ongelooflijk druk. Vanwege het aantal annuleringen duurt ons terugbetalingsproces iets langer dan normaal. Wij doen er alles aan om de terugbetalingen zo snel mogelijk te verwerken. Gelieve evenwel rekening te houden met een terugbetalingstermijn van 20 werkdagen. Onze excuses voor het eventuele ongemak. Met vriendelijke groeten, Ticketmaster ---------------------------------------------- Klachtenbox, 9 jun. 2022 16:05 GMT+1 **[EXTERNAL]** trigger_logic_for_ticketmaster -------------------------------- Dit e-mailbericht is een service van Ticketmaster BE.[79R8EG-P3OO2] ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) trigger_logic_for_ticketmaster -------------------------------- Dit e-mailbericht is een service van Ticketmaster BE.[79R8EG-P3OO2]