back

Deadline voor aanvraag voucher/terugbetaling verstreken

Ticketmaster.be Esplanade 1 B33, Brussel
afgesloten Succesvol

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

P. L.

aan: Ticketmaster.be

07/06/2022

Beste, Wij hadden voor TW Classic 2020 kaarten besteld voor 7 personen waarvan 2 voor het rolstoelpodium. Om gekende redenen is het evenement dus niet doorgegaan. Wij hebben vruchteloos gewacht op een communicatie maar pas recent werden wij gecontacteerd door de organisatie ivm de tickets voor rolstoelpodium. Die werden na onze vraag terugbetaald, de overige 5 echter niet omdat de deadline zou verstreken zijn. Hierna een overzicht van de communicatie met Ticketmaster Goede avond, Met dit soort van standaard antwoorden geraken we nergens … Het ministerieel besluit waarnaar u verwijst voorziet inderdaad in de mogelijkhei Glody (Ticketmaster BE) 7 jun. 2022 14:47 GMT+1 Beste, Bedankt om contact op te nemen met Ticketmaster. Je aanvraag werd grondig nagekeken. We moeten vaststellen dat er voor je order geen voucher werd aangevraagd. De ticketkoper diende dit zelf aan te vragen via de account. De deadline voor een aanvraag tot terugbetaling of voucher kon tot en met 31 augustus 2021. Elke ticketkoper heeft op 09/06/2021 een email ontvangen met de nodige informatie. Geen email ontvangen? Neem zeker een kijkje in de Spam of ongewenste berichten van je mailbox. Op de TW Classic website en onze FAQ kan je ook nalezen dat voor TW Classic een terugbetaling onder de voorwaarden van het ministerieel besluit mogelijk was tot en met 31 augustus 2021. Zowel de organisator als Ticketmaster is van mening dat de nodige tijd en opties werden aangeboden aan elke tickethouder. Dit betekend dat een terugbetaling, omruiling of voucher niet meer mogelijk is. De tickets blijven geldig voor TW Classic 2022 en er kunnen jammer genoeg geen uitzonderingen gemaakt worden. De tickets kunnen momenteel ook niet doorverkocht worden via Ticketmaster. Wij danken je voor je begrip. Met vriendelijke groeten, Ticketmaster Goede morgen, Ik kreeg onderstaande en aangehechte e-mail doorgestuurd van mijn dochter. Zij had voor onze groep tickets besteld voor TW Classic 2020 en die is dus om gekende redenen niet doorgegaan. Er was enerzijds de bestelling van twee tickets voor personen in rolstoel en begeleider maar eveneens een bestelling voor de 5 andere personen van onze groep. Blijkt nu dat de tickets voor rolstoelgebruiker worden terugbetaald maar niet de andere vijf. U zult ook lezen dat de communciatie naar ons toe ivm de compensatie ons niet heeft bereikt (tenzij u anders kunt aantonen). We hebben zelf de website regelmatig bezocht maar vonden geen informatie tot u het initiatief nam on mijn dochter te contacteren ivm haar kaarten voor het rolstoelplatform. De datum voor de TW Classic past niet bij enkele van ons, losstaand van het programma die geenszins in de buurt komt van wat we verwachtten.We hadden zelf graag de kaart gewisseld voor Boutique maar dat was niet meer mogelijk (uitverkocht). Onze solidariteit is niet oneindig en het bedrag die we riskeren te verliezen niet min. We begrijpen eveneens de voorkeursbehandeling niet die aan rolstoelgebruikers wordt aangeboden (discriminatie). Bovendien is de boeking in tweed elen gebruld omdat dat nietanders mogelijk wasomwille van de beperking van mijn dochter. De werkwijze van de organisatie is niet correct noch efficient geweest - arrogant is misschien van toepassing . Ik wil bij voorkeur per onderlinge overeenkomst een compensatie bekomen. Kunt u aandringen bij de organisatie en dit dossier herzien? Ik maak hier liever geen principe kwestie van. Dank, Peter Lachaert Op 31 mei 2022, om 12:44 heeft Lien Lachaert [lien.lachaert@hotmail.com] het volgende geschreven: Van: Ticketmaster [support@ticketmaster.zendesk.com] Datum: maandag, 2 mei 2022 om 10:31 Aan: Lien Lachaert [lien.lachaert@hotmail.com] Onderwerp: Re: Re: terugbetaling tickets rolstoelpodium TW Classic : order 3067027 ##- Typ uw reactie boven deze regel -## Ticketmaster Jouw vraag met nummer (14939938) is ingediend. Beantwoord deze e-mail als je meer informatie aan je vraag toe wil voegen. Ilse (Ticketmaster BE) 2 mei 2022 09:31 GMT+1 Hallo, Het is helaas niet mogelijk om order 3051190 terugbetaald te krijgen want de mail ivm een aanvraag voor een terugbetalen of wissel naar voucher werd al gestuurd verleden jaar, de deadline is ondertussen vervallen, de organisator laat geen terugbetalingen meer toe op gewone tickets, enkel op de rolstoelplaatsen zoals in je order 3067027. Je kan ze doorverkopen maar dan moet je de volgende documenten meegeven aan de nieuwe koper om weigering of problemen aan de ingang te vermijden : - een kopie van de identiteitskaart van de persoon wiens naam op de tickets en het order staat - een klein schrijven waarin men uitlegt dat de tickets werden doorverkocht aan de koper - de laatst afgeprinte e-tickets Mvg, Ticketmaster.be Lien Lachaert 2 mei 2022 08:56 GMT+1 Dat klopt, maar ik heb ook nog een order 3051190 waarover mijn onderstaande vraag gaat. Is het mogelijk deze ook te annuleren en terug betaald te krijgen? Met vriendelijke groeten Lien Lachaert Ilse (Ticketmaster BE) 2 mei 2022 07:47 GMT+1 Hallo, We hebben heel je order 3067027 geannuleerd en terugbetaald dus de 2 tickets. Mvg, Ilse Lien Lachaert 29 apr. 2022 09:11 GMT+1 This is a follow-up to your previous request #14772935 "terugbetaling tickets rolst..." Beste Bedankt. Ik heb de terugbetaling reeds ontvangen. Ik heb wel nog een vraag. Kan ik ook terugbetaling vragen voor de tickets van de compagnie waarmee ik zou gaan? Er is iets fout gelopen in de communicatie waardoor wij echt niet wisten dat we voor 31 augustus 2021 moesten beslissen wat te doen met de tickets. Daardoor dachten wij dat we nog tijd hadden en de tickets nog tot 2023 konden inwisselen. De line up van TW classic ligt ons niet en wisselen voor Boutique kon niet meer, daarnaast is er ook een persoon die die dag echt niet kan. Het zou jammer zijn dat geld kwijt te zijn.. Met vriendelijke groeten Lien Lachaert

Gewenst oplossing

  • Terugbetaling: € 494,75
  • Vervanging

Berichten (2)

Ticketmaster.be

aan: P. L.

07/06/2022

- Typ uw reactie boven deze regel - Beste, Dankjewel om Ticketmaster te contacteren. We hebben je aanvraag goed ontvangen en onze klantenservice zal zo snel mogelijk contact met je opnemen. Onze klantenservice is open van maandag tot en met vrijdag van 09u00 tot 12u30 en van 13u30 tot 18u00. Volg ons op Facebook, Instagram en Twitter voor het laatste Ticketmaster nieuws en raadpleeg zeker ook eens onze FAQ pagina voor meer informatie. Met vriendelijke groeten, Je Ticketmaster Team trigger_logic_for_ticketmaster -------------------------------- Dit e-mailbericht is een service van Ticketmaster BE.[MQOOWV-PE979]

Ticketmaster.be

aan: P. L.

08/06/2022

- Typ uw reactie boven deze regel - Jouw vraag met nummer (16331077) is ingediend. Beantwoord deze e-mail als je meer informatie aan je vraag toe wil voegen. ---------------------------------------------- Christophe, 8 jun. 2022 11::45 GMT+1 Beste, Bedankt om contact op te nemen met Ticketmaster. We hebben zonet een terugbetaling voor je tickets uitgevoerd via de oorspronkelijke betaalmethode, dus je hoeft verder niets meer te doen. Gezien deze buitengewone omstandigheden vragen wij om je begrip, ons Fan Support-team heeft het momenteel ongelooflijk druk. Vanwege het aantal annuleringen duurt ons terugbetalingsproces iets langer dan normaal. Wij doen er alles aan om de terugbetalingen zo snel mogelijk te verwerken. Gelieve evenwel rekening te houden met een terugbetalingstermijn van 20 werkdagen. Onze excuses voor het eventuele ongemak. Met vriendelijke groeten, Ticketmaster ---------------------------------------------- Klachtenbox, 7 jun. 2022 21:58 GMT+1 **[EXTERNAL]** trigger_logic_for_ticketmaster -------------------------------- Dit e-mailbericht is een service van Ticketmaster BE.[MQOOWV-PE979]