back

Terugbetaling tickets TW classic 2020 21 juni

Ticketmaster.be Esplanade 1 B33, Brussel

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

L. D.

aan: Ticketmaster.be

08/06/2022

Beste, Wij hadden 6 tickets voor TW classic 2020 op 21 juni, met een totaalwaarde van 576€. Wij kunnen helaas niet gaan naar TW classic dit jaar en wensen ons geld terug. We hebben ettelijke malen geprobeerd via ticketmaster om ons geld terug te krijgen, maar wij krijgen steeds een standaard antwoord terug dat wij te laat zijn om ons geld terug te vragen. Wij zijn ervan overtuigd dat wij in ons recht zijn om ook nu nog ons geld terug te vragen, gesteund door de corona wetgeving: "volgens artikel 1 - paragraaf 2 van het MB van 14/09/2020 en gewijzigd op 12/05/2021: In afwijking van paragraaf 1 heeft de houder van het toegangsbewijs het recht op terugbetaling, wanneer hij het bewijs levert dat hij verhinderd is om de activiteit bij te wonen op de nieuwe datum." Het bewijs dat wij verhinderd zijn op de nieuwe datum hebben we ticketmaster al bezorgd via mail. Maar dan ook komen we niet verder dan een standaard antwoord terug waarin geweigerd wordt om onze tickets terug te betalen. We blijven de volledige terugbetaling van onze tickets vragen. Dank bij voorbaat.

Gewenst oplossing

  • Terugbetaling: € 576,00

Berichten (11)

Ticketmaster.be

aan: L. D.

08/06/2022

- Typ uw reactie boven deze regel - Beste, Dankjewel om Ticketmaster te contacteren. We hebben je aanvraag goed ontvangen en onze klantenservice zal zo snel mogelijk contact met je opnemen. Onze klantenservice is open van maandag tot en met vrijdag van 09u00 tot 12u30 en van 13u30 tot 18u00. Volg ons op Facebook, Instagram en Twitter voor het laatste Ticketmaster nieuws en raadpleeg zeker ook eens onze FAQ pagina voor meer informatie. Met vriendelijke groeten, Je Ticketmaster Team trigger_logic_for_ticketmaster -------------------------------- Dit e-mailbericht is een service van Ticketmaster BE.[79DQLQ-G0YP8]

Ticketmaster.be

aan: L. D.

08/06/2022

- Typ uw reactie boven deze regel - Jouw vraag met nummer (16351514) is ingediend. Beantwoord deze e-mail als je meer informatie aan je vraag toe wil voegen. ---------------------------------------------- Christophe, 8 jun. 2022 13::40 GMT+1 Beste, Bedankt om contact op te nemen met Ticketmaster. We hebben zonet een terugbetaling voor je tickets uitgevoerd via de oorspronkelijke betaalmethode, dus je hoeft verder niets meer te doen. Gezien deze buitengewone omstandigheden vragen wij om je begrip, ons Fan Support-team heeft het momenteel ongelooflijk druk. Vanwege het aantal annuleringen duurt ons terugbetalingsproces iets langer dan normaal. Wij doen er alles aan om de terugbetalingen zo snel mogelijk te verwerken. Gelieve evenwel rekening te houden met een terugbetalingstermijn van 20 werkdagen. Onze excuses voor het eventuele ongemak. Met vriendelijke groeten, Ticketmaster ---------------------------------------------- Klachtenbox, 8 jun. 2022 13:28 GMT+1 **[EXTERNAL]** trigger_logic_for_ticketmaster -------------------------------- Dit e-mailbericht is een service van Ticketmaster BE.[79DQLQ-G0YP8] ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) trigger_logic_for_ticketmaster -------------------------------- Dit e-mailbericht is een service van Ticketmaster BE.[79DQLQ-G0YP8]

L. D.

aan: Ticketmaster.be

01/07/2022

Beste ticketmaster, In het vorige bericht werd er gezegd dat er een terugbetaling zou plaatsvinden via de oorspronkelijke betaalmethode. Nu blijkt dat deze betaling nog met een oude rekening gebeurd was en dat deze niet meer actief is. We hebben dit al ettelijke malen laten weten via het account en mails naar jullie, maar hier komt geen reactie op. Via welke weg kunnen we het nieuwe rekeningnummer doorgeven zodat wij de terugbetaling alsnog kunnen ontvangen? Met vriendelijke groeten, Lynn De Schrijver (voor het account van Thomas De Graeve)

Ticketmaster.be

aan: L. D.

01/07/2022

- Typ uw reactie boven deze regel - Beste, Dankjewel om Ticketmaster te contacteren. We hebben je aanvraag goed ontvangen en onze klantenservice zal zo snel mogelijk contact met je opnemen. Onze klantenservice is open van maandag tot en met vrijdag van 09u00 tot 12u30 en van 13u30 tot 18u00. Volg ons op Facebook, Instagram en Twitter voor het laatste Ticketmaster nieuws en raadpleeg zeker ook eens onze FAQ pagina voor meer informatie. Met vriendelijke groeten, Je Ticketmaster Team trigger_logic_for_ticketmaster -------------------------------- Dit e-mailbericht is een service van Ticketmaster BE.[36W4DD-L09QV]

L. D.

aan: Ticketmaster.be

06/07/2022

Beste ticketmaster, Wij wachten nog steeds op een antwoord. Kunnen we u ook via andere kanalen bereiken? Telefonisch of via mail? Met vriendelijke groeten, Lynn De Schrijver

Ticketmaster.be

aan: L. D.

06/07/2022

- Typ uw reactie boven deze regel - Beste, Dankjewel om Ticketmaster te contacteren. We hebben je aanvraag goed ontvangen en onze klantenservice zal zo snel mogelijk contact met je opnemen. Onze klantenservice is open van maandag tot en met vrijdag van 09u00 tot 12u30 en van 13u30 tot 18u00. Volg ons op Facebook, Instagram en Twitter voor het laatste Ticketmaster nieuws en raadpleeg zeker ook eens onze FAQ pagina voor meer informatie. Met vriendelijke groeten, Je Ticketmaster Team trigger_logic_for_ticketmaster -------------------------------- Dit e-mailbericht is een service van Ticketmaster BE.[793LG9-WZY5M]

Ticketmaster.be

aan: L. D.

12/07/2022

- Typ uw reactie boven deze regel - Jouw vraag met nummer (17147566) is ingediend. Beantwoord deze e-mail als je meer informatie aan je vraag toe wil voegen. ---------------------------------------------- Christophe, 12 jul. 2022 13::57 GMT+1 Beste, Bedankt om contact op te nemen met Ticketmaster. Je aanvraag werd grondig nagekeken. We moeten vaststellen dat er voor je order geen voucher werd aangevraagd. De ticketkoper diende dit zelf aan te vragen via de account. De deadline voor een aanvraag tot terugbetaling of voucher kon tot en met 31 augustus 2021. Elke ticketkoper heeft op 09/06/2021 een email ontvangen met de nodige informatie. Geen email ontvangen? Neem zeker een kijkje in de Spam of ongewenste berichten van je mailbox. Op de TW Classic website en onze FAQ kan je ook nalezen dat voor TW Classic een terugbetaling onder de voorwaarden van het ministerieel besluit mogelijk was tot en met 31 augustus 2021. Zowel de organisator als Ticketmaster is van mening dat de nodige tijd en opties werden aangeboden aan elke tickethouder. Dit betekend dat een terugbetaling, omruiling of voucher niet meer mogelijk is. De tickets waren geldig voor TW Classic 2022. Wij danken je voor je begrip. Met vriendelijke groeten, Ticketmaster ---------------------------------------------- Klachtenbox, 1 jul. 2022 12:57 GMT+1 **[EXTERNAL]** trigger_logic_for_ticketmaster -------------------------------- Dit e-mailbericht is een service van Ticketmaster BE.[36W4DD-L09QV] ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) trigger_logic_for_ticketmaster -------------------------------- Dit e-mailbericht is een service van Ticketmaster BE.[36W4DD-L09QV]

L. D.

aan: Ticketmaster.be

12/07/2022

Beste Ticketmaster, Wij hebben op 8/5/2022 een klacht ingediend via testaankoop, welke positief werd beantwoord met onderstaand bericht: - Typ uw reactie boven deze regel - Jouw vraag met nummer (16351514) is ingediend. Beantwoord deze e-mail als je meer informatie aan je vraag toe wil voegen. ---------------------------------------------- Christophe, 8 jun. 2022 13::40 GMT+1 Beste, Bedankt om contact op te nemen met Ticketmaster. We hebben zonet een terugbetaling voor je tickets uitgevoerd via de oorspronkelijke betaalmethode, dus je hoeft verder niets meer te doen. Gezien deze buitengewone omstandigheden vragen wij om je begrip, ons Fan Support-team heeft het momenteel ongelooflijk druk. Vanwege het aantal annuleringen duurt ons terugbetalingsproces iets langer dan normaal. Wij doen er alles aan om de terugbetalingen zo snel mogelijk te verwerken. Gelieve evenwel rekening te houden met een terugbetalingstermijn van 20 werkdagen. Onze excuses voor het eventuele ongemak. Met vriendelijke groeten, Ticketmaster ---------------------------------------------- Klachtenbox, 8 jun. 2022 13:28 GMT+1 **[EXTERNAL]** trigger_logic_for_ticketmaster -------------------------------- Dit e-mailbericht is een service van Ticketmaster BE.[79DQLQ-G0YP8] ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) trigger_logic_for_ticketmaster -------------------------------- Dit e-mailbericht is een service van Ticketmaster BE.[79DQLQ-G0YP8] De terugbetaling hebben wij spijtig genoeg niet mogen ontvangen aangezien het oorspronkelijk rekeningnummer niet meer in gebruik is. Wij hebben via meerdere wegen met jullie contact proberen opnemen om ons rekeningnummer te wijzigen voor terugbetaling. Maar kregen spijtig genoeg geen respons. Dus bij deze nogmaals de vraag: via welke weg kunnen wij jullie het correcte rekeningnummer bezorgen zodat de som van 576€ eindelijk gestort kan worden. Alvast bedankt voor een correct antwoord, Met vriendelijke groeten, Lynn De Schrijver

Ticketmaster.be

aan: L. D.

12/07/2022

- Typ uw reactie boven deze regel - Beste, Dankjewel om Ticketmaster te contacteren. We hebben je aanvraag goed ontvangen en onze klantenservice zal zo snel mogelijk contact met je opnemen. Onze klantenservice is open van maandag tot en met vrijdag van 09u00 tot 12u30 en van 13u30 tot 18u00. Volg ons op Facebook, Instagram en Twitter voor het laatste Ticketmaster nieuws en raadpleeg zeker ook eens onze FAQ pagina voor meer informatie. Met vriendelijke groeten, Je Ticketmaster Team trigger_logic_for_ticketmaster -------------------------------- Dit e-mailbericht is een service van Ticketmaster BE.[KW44QX-6D2EY]

Ticketmaster.be

aan: L. D.

26/07/2022

- Typ uw reactie boven deze regel - Jouw vraag met nummer (17455350) is ingediend. Beantwoord deze e-mail als je meer informatie aan je vraag toe wil voegen. ---------------------------------------------- Christophe, 26 jul. 2022 14::03 GMT+1 Beste, We hebben het nogmaals voor u nagekeken. Echter kunnen wij bevestigen dat de terugbetaling langs onze kant correct is verlopen op de aangegeven datum. Wij hebben ook geen error/ of bericht ontvangen dat de terugbetaling zou zijn tegengehouden. Via mail hebben wij u een bijlage doorgestuurd met het bewijs van de terugbetaling. Wij raden u aan om contact op te nemen met uw bank, aan de hand van de referenties in bijlage kunnen zij de transactie traceren en kijken waar de terugbetaling zich bevind. Met vriendelijke groeten, Ticketmaster ---------------------------------------------- Klachtenbox, 12 jul. 2022 14:10 GMT+1 Dit is een follow-up naar aanleiding van uw eerdere aanvraag met ticketnummer 16351514 "Klacht - Terugbetaling tick..." [EXTERNAL] trigger_logic_for_ticketmaster -------------------------------- Dit e-mailbericht is een service van Ticketmaster BE.[KW44QX-6D2EY] (:test-aankoop.be/klagen/gebruiksvoorwaarden) (:test-aankoop.be/klagenrivacy) trigger_logic_for_ticketmaster -------------------------------- Dit e-mailbericht is een service van Ticketmaster BE.[KW44QX-6D2EY]

Ticketmaster.be

aan: L. D.

26/07/2022

- Typ uw reactie boven deze regel - Jouw vraag met nummer (17280740) is ingediend. Beantwoord deze e-mail als je meer informatie aan je vraag toe wil voegen. ---------------------------------------------- Christophe, 26 jul. 2022 14::03 GMT+1 Beste, We hebben het nogmaals voor u nagekeken. Echter kunnen wij bevestigen dat de terugbetaling langs onze kant correct is verlopen op de aangegeven datum. Wij hebben ook geen error/ of bericht ontvangen dat de terugbetaling zou zijn tegengehouden. Via mail hebben wij u een bijlage doorgestuurd met het bewijs van de terugbetaling. Wij raden u aan om contact op te nemen met uw bank, aan de hand van de referenties in bijlage kunnen zij de transactie traceren en kijken waar de terugbetaling zich bevind. Met vriendelijke groeten, Ticketmaster ---------------------------------------------- Klachtenbox, 6 jul. 2022 11:17 GMT+1 **[EXTERNAL]** trigger_logic_for_ticketmaster -------------------------------- Dit e-mailbericht is een service van Ticketmaster BE.[793LG9-WZY5M] ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) trigger_logic_for_ticketmaster -------------------------------- Dit e-mailbericht is een service van Ticketmaster BE.[793LG9-WZY5M]