Brico Plan-It Zelliksesteenweg 65, Sint Agatha Berchem
afgesloten Succesvol

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

D. F.

aan: Brico Plan-It

06/06/2022

Beste, ik ben gisteren bij Brico Lommel inkopen gaan doen. Men heeft mij gemaild dat het voorbije weekend -15% op alles zou zijn. Tot ik zelf aan de kassa stond. Ik moest zelfs 15% meer betalen. Ik heb 5 zakken boomschors gekocht. De persoon aan de kassa vertelde mij dat net deze producten niet onder de -15% stonden. Dit vind ik gemakkelijk gezegd. Ja zei ze , "alles word duurder ook uwe boterham" Dus ik kreeg 2 keer een negatief gevoel hierbij. Sorry, dan klopt uw reclame niet of is dit bedrog? Zo blijf ik geen klant bij Brico. Groetjes Dittmar.

Gewenst oplossing

  • Herziening van de factuur

Berichten (1)

Brico Plan-It

aan: D. F.

07/06/2022

Geachte Heer Fedyszyn, Wij danken U voor us schrijven dat al onze aandacht heeft weerhouden. Bent U overgegaan tot aankoop, mogen wij U dan vriedelijk uitnodigen het kasticket per kerende mail te laten geworden? Ben U niet overgegaan tot aankoop, mogen wij U dan vragen welke de gewenste boomschors was? Onderaan de nieuwsbrief over de actie, vindt U inderdaad enkele uitzonderingen zoals o.m. permanente lage prijs aanbiedingen of Baseline producten. Maar het is zeker niet de bedoeling dat U meer betaalt dat de vermelde prijs. Wij bieden U eveneens onze excuses aan voor de ongepaste opmerking van de kassierster. Dit is zeker niet de gewenste houding tegenover onze klanten. Uw reactie tegemoetkomende, verblijven wij met de meeste hoogachting. Kind regards, Vriendelijke groeten, Cordialement, Chantal ROBERT Klanten Service Clientèle Zelliksesteenweg 65Chaussée de Zelik 65 1082 Brussel - Bruxelles België - Belgique www.maxedadiygroup.com CoC/KvK 33140909 (Maxeda DIY B.V.) --- disclaimer --- www.maxedadiygroup.com/en/disclaimer/