back

Problemen met terugbetaling

Lenovo Belgium Green Square Lambroekstraat 5 C (1er étage), Dieghem
afgesloten Succesvol

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

E. V.

aan: Lenovo Belgium

30/05/2022

Op 04/05/2022 plaatste ik een bestelling van een laptop op de officiële Lenovo website. Bij de betaling van 840.20 euro kreeg ik de melding dat de betaling mislukt was. Nadat ik dit nakeek in mijn banking app, bleek dit bedrag toch overgeschreven te zijn naar Lenovo. Na contact met de bank, blijkt ook dat dit bedrag effectief is overgeschreven naar de juiste bankrekening van Lenovo. Ik heb sinds 04/05 tot vandaag (30/05) al meermaals telefonisch en per mail contact opgenomen met Lenovo met de vraag of ik een bevestiging kan krijgen van de terugbetaling. Hierbij heb ik de nodige screenshots en rekeninguittreksels bijgevoegd. Echter heb ik na bijna een maand nog steeds geen bevestiging gekregen dat het bedrag is ontvangen, of een bevestiging voor terugbetaling. Mijn acties hebben tot hiertoe nog geen resultaat opgeleverd. Graag wens ik zo spoedig mogelijk bevestiging te krijgen dat ik 840.20 euro teruggestort zal krijgen op mijn rekening. Aangezien ik al gedurende een lange periode aan het wachten ben, overweeg ik verdere juridische stappen. Ik heb ook al contact opgenomen met de politie omtrent deze klacht.

Gewenst oplossing

  • Terugbetaling: € 840,20
  • Schadevergoeding

Berichten (1)

Lenovo Belgium

aan: E. V.

08/06/2022

Recentelijk heeft u om ondersteuning gevraagd via ons online support center. Onderstaand vind u een samenvatting van uw aanvraag met ons antwoord. Subject [External] Klacht - Problemen met terugbetaling - (CPTBE01531910-86) Response By E-mail (Balder) (30/05/2022 10.07 AM) Geachte mevrouwVanhoudt, U bent nu uitgekomen bij de technische support afdeling van Lenovo. De verkoper van de lenovo.comwebsite zoals ook vermeld is in uw meegeleverde informatie is Digital River Ierland. Deze zijn te bereiken op dit telefoonnummer: 003278480253 Emailadres lenovo.nl.cs@digitalriver.com Met vriendelijke groet, LenovoTechnische Ondersteuning verklaring: Lenovo is een organisatie die wereldwijd actief is en beschikt over juridische entiteiten, bedrijfsprocessen, managementstructuren en technische systemen die niet tot één land zijn beperkt. Bij het uitvoeren van onze activiteiten met u, of dit nu met betrekking tot een serviceaanvraag of in verband met andere garanties of services is, kunnen wij uw gegevens overdragen aan een land waarin wij zaken doen en mogelijk geven wij deze gegevens door aan entiteiten die namens ons handelen in verband met garantie en diensten. Onze privacyprocedures zijn ontworpen om uw persoonlijke gegevens te beschermen, waar ze ook worden opgeslagen en gebruikt, in overeenstemming met alle van toepassing zijnde wetten, deze privacyverklaring en ons privacybeleid. Voor meer informatie over ons privacybeleid gaat u naar beleid van Lenovo. Customer By Service Email (YARNE VANHOUDT) (30/05/2022 09.44 AM) Question Reference 220530-000224 Date Created: 30/05/2022 09.44 AM Date Last Updated: 30/05/2022 10.07 AM Status: Solved [---002:003336:08397---] Question Reference 220530-000224 Date Created: 30/05/2022 09.44 AM Date Last Updated: 30/05/2022 10.07 AM Status: Solved [---002:003336:08397---]