Lenovo Belgium Green Square Lambroekstraat 5 C (1er étage), Dieghem
afgesloten Niet succesvol

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

F. D.

aan: Lenovo Belgium

23/05/2022

Mijn computer is van 15 februari 2021. Ik heb toen extra bij betaald voor een extra jaar garantie tot 14 februari 2024 met on-site support. Eind april 2022 wou mijn computer niet meer aan gaan. Dan is er iemand langsgekomen bij mij thuis op 29 april die een nieuw moederbord in de computer heeft gestoken. Dan heb ik 2 dagen mijn computer kunnen gebruiken tot ik hetzelfde probleem voor had. Hierna moest mijn computer opgestuurd worden voor reparatie. Wanneer deze terug kwam na twee weken kreeg ik om de zoveel tijd een blauw scherm waarna de computer terug uit viel. Dan heb ik de support terug gecontacteerd. Als oplossing werd aangeraden om heel de computer te resetten. Ik heb deze reset gedaan volgens de beschrijving die mij is opgestuurd. Tijdens de reset heeft mijn computer terug een blauw scherm gegeven, met als gevolg dat de reset mislukt is en de computer niet meer aan wil gaan. Hierna contacteer ik voor de vierde keer de klantenservice. De computer moet opnieuw opgestuurd worden. Indien de computer nu wel gemaakt gaat zijn, ga ik anderhalve maand zonder computer gezeten hebben. Ik gebruik deze computer voor mijn werk.

Gewenst oplossing

  • Schadevergoeding