back

Ongewenst abonnement VEEDZ

Veedz (Digital Global Pass) 350 rue Denis Papin, Parc de la Duranne – Domaine du Tourillon , Aix-en-Provence
afgesloten Succesvol

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

M. D.

aan: Veedz (Digital Global Pass)

21/05/2022

Deze maand merkten wij voor het eerst een wekelijkse kostprijs van 4,99 EUR aangerekend via onze Proximus factuur voor de blijkbaar streamingdienst Veedz sinds november vorig jaar. Wij hebben meerdere telefoonnummers lopen en maandelijks verschilt de kostprijs door gebruik, waardoor dit niet opviel. Maar deze maand viel ons oog er wel op. We hadden hier nog nooit van gehoord. Bij nader onderzoek, blijkt dat deze firma gewoon een sms stuurt om te zeggen dat je geabonneerd bent en dat je zelf actie moet nemen om op te zeggen. Die sms'sen zijn ons nooit opgevallen. Maar wij hebben hun aanbod nooit gevraagd, laat staan dat we dit aanvaard hebben. Pure zwendel en oplichterij. Wij hebben nu intussen actie ondernomen om op te zeggen. Maar we willen absoluut terugbetaling van deze kosten, namelijk minstens 30 keer 4,99 EUR voor de maanden vanaf november 2021 tot en met april 2022 en (hoewel we de factuur voor mei nog niet ontvangen hebben) ook deze van mei ...

Gewenst oplossing

  • Terugbetaling: € 150,00

Berichten (3)

Veedz (Digital Global Pass)

aan: M. D.

23/05/2022

- Typ uw reactie boven deze regel - Your request (64464) has been updated. To add additional comments, reply to this email or click the link below: ---------------------------------------------- Customer Support, 23 mei 2022 13:40 CEST Beste Maarten, Bedankt dat u contact met ons opneemt. U heeft zich via het telefoonnummer +32494082306 op 2021-11-03 14:24:50 ingeschreven op de dienst Veedz. Veedz is een dienst van online video (films, series, samenvattingen van spellen, enz.) die aan 4,99Eur per week in rekening wordt gebracht. Om je in te schrijven, klik je op een van onze online advertenties en vervolgens werd je doorverwezen naar een betaalpagina. Op deze betaalpagina is een knop met de tekst "Bevestig de aankoop" aan u gepresenteerd. Nadat deze optie was geselecteerd, werd u omgeleid naar een tweede pagina met een "Bevestig aankoop" knop. Op deze tweede pagina wordt u opnieuw op de hoogte gebracht van de prijs en: "Abonnement automatisch elke week verlengd op uw Proximus-factuur". Zodra u de betaling heeft geautoriseerd door op de bevestigingsknop te drukken, bent u doorverwezen naar een pagina van de dienst die uw abonnement bevestigt. Vervolgens werd een betalingsverzoek rechtstreeks naar uw mobiele operator gestuurd voor validatie. We hopen dat we u meer informatie hebben kunnen geven over de aard van de dienst en de manier waarop u zich heeft ingeschreven. Ik bevestig dat uw abonnement op 2022-05-21 17:34:09 is afgelopen en dat u niet langer wordt gefactureerd. Met vriendelijke groeten , Klanten dienst Digital Global pass. ---------------------------------------------- Klachtenbox, 21 mei 2022 18:01 CEST -------------------------------- Dit e-mailbericht is een service van BE - Digital Global Pass.[YDXZ4W-GR40] ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) -------------------------------- Dit e-mailbericht is een service van BE - Digital Global Pass.[YDXZ4W-GR40]

M. D.

aan: Veedz (Digital Global Pass)

24/05/2022

Beste, dank voor uw reactie, maar ik ben absoluut niet akkoord. Ik ontken met stelligheid dat deze stappen doorlopen werden en door de houder van dit telefoonnummer telkens bevestigd werden (de houder van dit telefoonnummer is zich al jaren uitermate bewust van dergelijke praktijken en is altijd uitermate bedachtzaam als dergelijke advertenties en bevestigingsknoppen aangeboden worden aan haar). Meer nog, ik geloof helemaal niet dat u oprecht bent. Deze stappen hebben zich zeer zeker niet voor gedaan. Vandaar dat ik uw feedback dan ook helemaal niet aanvaard. U zal ons moeten aantonen vanuit uw logging dat deze acties door de houder effectief werden gezet, als u uw gelijk wenst aan te tonen. Ik verwacht dan ook nog steeds een bevestiging dat u een volledige terugbetaling zal uitvoeren tegen 30/05. Zo niet, gaan wij verder met juridische stappen.

Veedz (Digital Global Pass)

aan: M. D.

25/05/2022

- Typ uw reactie boven deze regel - Your request (64531) has been updated. To add additional comments, reply to this email or click the link below: ---------------------------------------------- Customer Support, 25 mei 2022 09:39 CEST Geachte, Bedankt voor het contact opnemen met de klantenservice. Wij hebben uw verzoek bekeken en kunnen bevestigen dat u een SMS hebt ontvangen waarin wordt uitgelegd dat de dienst een wekelijks abonnement is, de prijs van de dienst en instructies om u af te melden. Deze herinneringen worden ook één keer per maand verstuurd. - **Service** - **Service** Veedz - **Prix** 4.99 Eur (1 jours de promo) - **Date d'abonnement** 2021-11-03 14:24:50 - **Date desabo** 2022-05-21 17:34:09 - **Détails du sms** Message État Date destination Message gratuit de DGP: vous etes abonné au service Veedz à 4.99 euros/semaine. Pour y mettre fin: s:tinyurl.com/y5une3h2 ou appelez le 042779990 delivered 2022-05-02 15:10:05 +32494082306 Message gratuit de DGP: Votre désabonnement à Veedz a bien été pris en compte delivered 2022-05-21 17:34:11 +32494082306 Message gratuit de DGP: vous etes abonné au service Veedz à 4.99 euros/semaine. Pour y mettre fin: s:tinyurl.com/yexjp9qd ou appelez le 042779990 delivered 2021-11-03 14:24:53 +32494082306 24H gratuites ont expiré. Vous etes facturé 4.99 euros/semaine et l'accès à Veedz a été prolongé. Renouvellement automatique. Pour arreter, s:tinyurl.com/yzvdy9nb ou appelez le 042779990 delivered 2021-11-04 14:25:10 +32494082306 Message gratuit de DGP: vous etes abonné au service Veedz à 4.99 euros/semaine. Pour y mettre fin: s:tinyurl.com/yys6eqon ou appelez le 042779990 delivered 2021-12-03 15:06:07 +32494082306 Message gratuit de DGP: vous etes abonné au service Veedz à 4.99 euros/semaine. Pour y mettre fin: s:tinyurl.com/y67x7bta ou appelez le 042779990 delivered 2022-01-02 15:02:19 +32494082306 Message gratuit de DGP: vous etes abonné au service Veedz à 4.99 euros/semaine. Pour y mettre fin: s:tinyurl.com/y8kjvl9q ou appelez le 042779990 delivered 2022-02-01 15:03:31 +32494082306 Message gratuit de DGP: vous etes abonné au service Veedz à 4.99 euros/semaine. Pour y mettre fin: s:tinyurl.com/y8yedmcg ou appelez le 042779990 delivered 2022-03-03 15:04:02 +32494082306 Message gratuit de DGP: vous etes abonné au service Veedz à 4.99 euros/semaine. Pour y mettre fin: s:tinyurl.com/yazsazce ou appelez le 042779990 delivered 2022-04-02 15:01:46 +32494082306 - **User agent (navigateur ou mobile)** Mozilla/5.0 (Linux; Android 9; SM-G950F) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/94.0.4606.85 Mobile Safari/537.36 - **Nombre de visite** 1 - **Nb de pages visitées** 19 - **Réseau publicitaire** Google - **Réseau calculé** - **Page de vente** promo_veedz_be - **Connexion** 3G Desondanks en als teken van goede wil, bieden wij u graag een terugbetaling van 64.87Eur aan. U ontvangt deze terugbetaling rechtstreeks op uw bankrekening via uw mobiele operator. Het bedrag wordt aangegeven op uw volgende factuur. Met vriendelijke groet , Klantendienst Digital Global Pass ---------------------------------------------- Klachtenbox, 24 mei 2022 14:59 CEST -------------------------------- Dit e-mailbericht is een service van BE - Digital Global Pass.[PMRP7K-MY5V] ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) -------------------------------- Dit e-mailbericht is een service van BE - Digital Global Pass.[PMRP7K-MY5V]