PARSHIP Speersort 10, Hamburg
afgesloten Succesvol

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

S. G.

aan: PARSHIP

18/05/2022

Op 28 april 2022 werd ik lid van Parship, ik betaalde netjes. Op 3 mei 2022 zond ik hen het officiële document tot herroeping. Op 15 mei 2022 kreeg ik bericht dat mijn mail in goede orde ontvangen was. Op 16 mei kreeg ik te horen dat de termijn 14 dagen tot herroeping verlopen was én er geen terugbetaling mogelijk is.

Gewenst oplossing

  • Terugbetaling: € 113,70
  • Terugbetaling

Berichten (3)

PARSHIP

aan: S. G.

18/05/2022

Beste Testaankoop, Bedankt voor de bemiddeling. Parship stuurt onmiddellijk bij ontvangst een automatische ontvangst bevestiging en niet 12 dagen later. Wij hebben uw cliente al meerdere malen er op gewezen dat de eerste aanvraag door haar pas op 15-05-2022 bij ons is ingediend. Bepalend voor een herroeping is de datum van binnenkomst van de e-mail en deze e-mail is op 15-05-2022 door haar verstuurd. Het herroepingsformulier, gedateerd 03-05-2022, was als bijlage aan deze e-mail toegevoegd. Daarmee is de herroeping te laat ingediend. De klacht wijzen wij van de hand. Met vriendelijke groeten, Jaap van Loon Uw Parship klantenservice © 2001-2022 PE Digital GmbH - Made with ❤ Managing Directors: Marc Schachtel, Henning Ra¶nneberg, Herbert Murschenhofer PE Digital NL/BE Barbara Strozzilaan 201 1083 HN Amsterdam Nederland KvK-nummer: 30191262 BTW-identificatienummer: NL812515171B01 Hoofdkantoor: PE Digital GmbH Speersort 10 20095 Hamburg Duitsland Inschrijving handelsregister: HRB 77766 Kantongerecht Hamburg BTW-identificatienummer: DE 211 453 331 www.parship.be [---002:000928:24325---]

S. G.

aan: PARSHIP

18/05/2022

beste, Nogmaals: op 15 mei 2022 werd er door mij GEEN mail naar jullie verzonden, deze werd verzonden op 3 mei, dit heb ik jullie al meermaals medegedeeld. Ik kreeg van jullie wel een mail aan op 15 mei dat mijn mail behandeld ging worden. Het zou jullie uitermate sieren wanneer jullie gewoon toegeven dat er problemen zijn geweest met jullie mails. Ik ben een zeer correct en plichtsbewust iemand, ik hoor nu in mijn omgeving dat deze gang van zaken wel vaker voorkomt. Sorry voor mijn woordkeuze jullie arrogantie stoort me enorm: jullie bevestiging is WEL 12 dagen later toegekomen ... waarom stuur ik jullie op 3 mei het officiële document toe? Ik hoop op een snelle én correcte afhandeling van deze zaak. Saskia

PARSHIP

aan: S. G.

19/05/2022

Beste Testaankoop, Er is geen herroeping op 3 mei 2022 bij ons binnengekomen Wij hebben 2 aanvragen van uw cliente ontvangen. Zij had een kopie van het herroepingsformulier met de hand ingevuld en deze als bijlage aan de e-mails toegevoegd. In beide aanvragen hebben wij de volgende gegevens aangetroffen: 15 mei 2022 dit: ubject: Herroeping BKP2NM22 Date: Sun, 15 May 2022 12:19:30 +0200 En 16 mei 2022 dit: To: "support@parship.be" Date: Mon, 16 May 2022 10:00:41 +0200 De aanvraag van 15 mei verklaart ook waarom uw cliente die dag een ontvangstbevestiging heeft ontvangen. Wij hebben daarvoor geen herroeping van haar mogen ontvangen en uw cliente heeft ook niet aan kunnen tonen dat zij tijdig heeft herroepen. Voor een herroeping is de datum van binnenkomst belangrijk. Het meegestuurde formulier was gedateerd op 03 mei 2022 en bereikte ons eerst op 15 mei 2022. Dit was ruimschoots na afloop van de bedenktijd en dus te laat. Wederom wijzen wij de klacht af. Met vriendelijke groeten, Jaap van Loon Uw Parship klantenservice © 2001-2022 PE Digital GmbH - Made with ❤ Managing Directors: Marc Schachtel, Henning Ra¶nneberg, Herbert Murschenhofer PE Digital NL/BE Barbara Strozzilaan 201 1083 HN Amsterdam Nederland KvK-nummer: 30191262 BTW-identificatienummer: NL812515171B01 Hoofdkantoor: PE Digital GmbH Speersort 10 20095 Hamburg Duitsland Inschrijving handelsregister: HRB 77766 Kantongerecht Hamburg BTW-identificatienummer: DE 211 453 331 www.parship.be [---002:001420:06508---]