back

Terugbetaling niet-geleverde dienst

Bulex Services Golden Hopestraat 15, DROGENBOS
afgesloten Succesvol

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

M. B.

aan: Bulex Services

13/05/2022

Beste, Ik betaalde op 25-01-2022 €169,56 voor de onderhoudsbeurt van mijn verwarmingsketel. Omdat de ketel niet meer naar behoren werkte nam ik contact op met uw dienst voor herstelling. Op 19-04-2022 zou de herstelling worden uitgevoerd en tegelijkertijd ook het onderhoud. Maar uw technieker gaf mij de raad een nieuw toestel te kopen en het onderhoud dus niet te doen. Hij zei ook dat ik het bedrag dat ik in januari al vooraf voor het onderhoud betaalde, kon terugvragen. Ik nam hierover met u al contact, eerst telefonisch, daarna via mail. Maar ik krijg telkens de reactie dat ik eerst een nieuw bulex-toestel moet kopen. Al of niet een nieuw toestel aanschaffen heeft toch niets te maken met de terugbetaling van een niet-geleverde dienst ? De dienst (onderhoud) werd niet geleverd, dus ik denk dat ik recht heb op terugbetaling ! Hopelijk krijg ik ditmaal een positieve reactie.

Gewenst oplossing

  • Terugbetaling: € 169,56

Berichten (2)

Bulex Services

aan: M. B.

13/05/2022

Beste klant, Bedankt om contact op te nemen met Bulex Services. Wij hebben uw mail goed ontvangen en gaan zo snel mogelijk aan de slag met uw vraag. Wij vinden het belangrijk om uw mail grondig te analyseren en alle aspecten na te kijken. Hierdoor kan het enkele werkdagen duren voor u een reactie ontvangt. Alvast bedankt voor uw begrip. Met vriendelijke groeten, Cher client, Merci de prendre contact avec Bulex Services. Nous accusons bonne réception de votre email, lequel a retenu toute notre attention. Nous travaillons le plus rapidement possible à votre réponse. Il est important pour nous d’analyser votre mail en profondeur et d’en vérifier tous les aspects. Par conséquent, quelques jours ouvrables peuvent être nécessaires pour recevoir une réponse. Nous vous remercions de votre compréhension. Cordialement,

Bulex Services

aan: M. B.

16/05/2022

O.Ref/CM-B08088304 Beste mevrouw Bronselaer, Wij hebben de mail via Test Aankoop goed ontvangen. Het onderhoud is niet uitgevoerd wegens een lek CO uit het verwarmingslichaam van het toestel en het toestel van 2008 is. De technieker heeft dit met u besproken en u een cheque achtergelaten dat indien u een nieuw toestel van het merk Bulex of Vaillant zou plaatsen, wij het bedrag van het onderhoud zouden terugbetalen. Wij hebben u dit in verschillende mails al meegedeeld. Met vriendelijke groeten, Christele Klachtendienst medewerker/Collaborateur Service Plaintes Bulex N.V.Bulex S.A. Golden Hopestraat 15 1620 Drogenbos Belgium Phone +32 2 431.80.00 www.bulex..be Think green before printing!