Cardoen Boomsesteenweg 950-958, Wilrijk
afgesloten Niet succesvol

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

S. C.

aan: Cardoen

03/05/2022

Beste , ik kocht bij jullie een kia ceed 2de hands . Na 6 weken moest ik 2 banden vernieuwen , de banden komen tonen in de garage in namen waar de verantwoordelijke doodleuk zei : ja ze zijn einde leven maar niets verplicht u om deze te vervangen … euh ja ok ?? ik probeer jullie al maanden te bereiken vermits ik een verlengde garantie heb betaald en ik deze wens te annulleren vermits ik automatisch recht heb op 2 jaar gaat deze verlengde garantie pas in vanaf 2023 . Elke keer als ik bel zijn jullie super onbeleefd ( dus dan word ik het na 6maanden ook) ik word totaal niet geholpen en er wordt dus van jullie verwacht dat ik of te wel nog 6 jaar verplicht mijn onderhoud bij jullie doen of dat ik ergens anders ga en mijn garantie verlies en niet word terugbetaald (650 euro voor de garantie die ingaat vanaf September 2023) ik wens dit bedrag terug te krijgen vermits het jullie fout is dat jullie een klant kwijt zijn en niet de mijne ! Ik doe enorm veel km’s waardoor ik 2onderhouden per jaar laat uitvoeren en vermits jullie banden op de wagen hebben gelegd die einde leven waren en er dan nog oneerlijk over zijn en mij iedere maal van het kastje naar de muur sturen vertik ik het om jullie nog verder te betalen voor werken Aan mijn wagen . Ik wens mijn vooruitbetaling van de verlengde garantie terug te krijgen en de gewone garantie van 2 jaar te behouden wat me dan ook in het recht stelt naar een andere garage te gaan ! Mvg Cornet shana

Gewenst oplossing

  • Terugbetaling: € 650,00

Berichten (4)

Cardoen

aan: S. C.

04/05/2022

Bonjour, Effectivement j'ai traité avec cette cliente. Madame nous a acheté cette voiture d'occasion en septembre 2021. Elle m'a signalé aujourd'hui (31/03) qu'elle avait changé 2 pneus. Je lui ai expliquée que dans ce genre de cas, il fallait d'abord nous prévenir. De plus cette voiture est passée au contrôle technique avec ces pneus lors de la vente. Elle a aussi eu un contrôle d'entré à Anvers avant la mise en vente. Pour moi cette voiture était conforme à nos normes de contrôles. (pas de frais d'entretien pendant 6 mois ou 7000 km). Bien à vous, Michael Besancenot Gérant 081/51.02.70 Chaussée de Marche 907 5100 Namur www.cardoen.be

S. C.

aan: Cardoen

04/05/2022

Bonjour , Je vous contacte depuis fin octobre, pas de reponse! Le responsable de cardoen Namur lui même a dit que les pneus était fin de vie! Je n’ai zéro confiance on vous suite a cela et souhaite donc annuler la garantie supplémentaire que j’ai prise chez vous qui débute septembre 2023! Bien a vous

Cardoen

aan: S. C.

04/05/2022

Gebruiksvoorwaarden | Privacy

S. C.

aan: Cardoen

04/05/2022

Je souhaite annuler cette garantie prolonger pourvue qu’elle na pas encore commencer et que donc cela est logique ! Si vous êtes incapable d’assumer le fait de m’avoir mise des pneu fin de vie… je ne vois pas pourquoi je devrais venir faire mes entretiens chez vous! Cette garantie prolongée commence septembre 2023. Je vous demande l’annulation depuis novembre 2021! Bien a vous