back

Problemen met naservice

IKEA BELGIUM Weiveldlaan 19, ZAVENTEM
afgesloten Succesvol

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

S. R.

aan: IKEA BELGIUM

02/05/2022

Beste Op 1 maart werd mij telefonisch beloofd dat er een naservice (lees montage na installatie) ging gebeuren van mijn vaatwasser, microgolf en heteluchtoven. Ook diende er een frontje vervangen te worden en nog een aantal kasten zouden nog uitgelijnd moeten worden. Hiervoor heb ik al telefonisch in de wachtrij gehangen, gechat en gemaild. Op 31 maart stuurde ik een aanmanende mail naar Ikea en werd ik opgebeld met opnieuw de belofte dat het in orde ging gebracht worden. Ik ontving dit ook via mail. Bij deze mail zat ook een bevestiging van bestelling met een mogelijke richtdatum van 2 mei... Vorige week stuurde ik opnieuw 2 mails met de vraag of er een datum bekend was. Geen antwoord... Mijn partner en ik zijn het wachten meer dan beu. We hebben alles betaald en kunnen koken, maar de keuken is niet volledig. Ik werk nog steeds met losgekoppelde apparaten en was nog steeds met de hand af. Wat ons het meeste stoort, is dat we al betaald hebben. Ikea doet werkelijk niets om bereikbaar te zijn. Er worden keer op keer beloftes gemaakt die ze niet nakomen... Wat kunnen we doen aub? Want wij zijn radeloos... mvg

Gewenst oplossing

  • Schadevergoeding