back

Problemen terugbetaling tickets studio 100

Studio 100 Halfstraat 80, Schelle
afgesloten Succesvol

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

S. C.

aan: Studio 100

26/04/2022

Beste, Ik bestelde pre-corona tickets (2 shows) voor de afscheidsshow van Samson & Gert. Die shows zijn ondertussen enkele keren verplaatst en de laatste data in de paasvakantie pasten niet aangezien ik eind maart moest bevallen. Toen deze data bekend werden, heb ik reeds op 18/12/2021 gemaild naar tickets@studio100.be om te melden dat deze data ons niet uitkwam en dat we graag een terugbetaling wilden. Deze terugbetaling werd geweigerd maar we kregen wel de optie (1) voor een heel beperkte waardebon (4 shows die mijn dochter echt niet aanspreken) of (2) de bon doorgeven. De optie tot terugbetaling werd ons dus nooit aangeboden! Dit werd in een gelijkaardige klacht via dit platform wel gedaan (CPTBE01482695-50). In de communicatie die ik ontving werden er maar 2 opties aangeboden. Uiteindelijk ben ik effectief bevallen eind maart (daar kan ik een bewijs van afleveren) en heb ik dan maar een waardebon aangevraagd. Toch heb ik ook nog eens gevraagd of we geen terugbetaling konden krijgen. Dit ook omdat we niet alleen met een boorling zaten op dat moment maar dat mijn oudste kindje ook een longontsteking had (ziektebriefje ter annulatie van een sportkamp week voor de show kan ik bezorgen). Kreeg hier doodleuk het antwoord dat de waardebon werd aangemaakt - een terugbetaling wel kon - maar het nu te laat was. Aangezien de optie tot terugbetaling werd geweigerd en zelfs niet werd aangeboden in eerdere communicatie aan ons kan ik hier niet mee akkoord gaan. Verschillende consumenten worden hier anders behandeld en dat kan niet. Ik wil dan ook graag een volledige terugbetaling van het bedrag van mijn tickets en hoop op jullie billijkheid en begrip in deze. Alvast bedankt. Vriendelijke groet, S.C.

Gewenst oplossing

  • Terugbetaling: € 163,00