back

0 service en installatie nog steeds niet in orde

IKEA BELGIUM Weiveldlaan 19, ZAVENTEM
afgesloten Niet succesvol

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

A. D.

aan: IKEA BELGIUM

25/04/2022

Beste, Zoals u kan nalezen zijn er heel wat problemen geweest voor de installatie van de keuken. (buiten dit probleem) Nu ook het laatste stuk tart alle verbeelding. (installatie definitief werkblad). Op telefoons geen reactie, mails geen reactie. U kan de volledige klacht nalezen Van: Astrid @hotmail.be Verzonden: dinsdag 12 april 2022 11:17Aan: IKEA Customer Support BE [customer.support.be@ikea.com] Kort samengevat. Tijdelijk werkblad wordt afgebroken door Portugezen die geen NL spreken, nieuwe spoelbak wordt zonder doorloopafvoer geïnstalleerd, werkblad foute afwerking, niet correct gemeten en schade aan keuken door plaatsen werkblad. Installatierapport met Portugese notities, garantiedocument in het Frans? Foto's van deze crappy service in mail aan bovengenoemd adres. Ik zou eindelijk graag dit verhaal afsluiten. Een spoelbak die geleverd is met DUCT tape en een wijnkurk? Graag ASAP een oplossing voor alle gemelde problemen (ipv een mail met vraag of intussen alles ok is). Kan er eindelijk eens iemand zijn verantwoordelijkheid opnemen? Met vriendelijke groeten

Gewenst oplossing

  • Terugbetaling: € 972,90
  • Herstelling
  • afvoer plaatsen spoelbak, herstelling schade kasten

Berichten (2)

A. D.

aan: IKEA BELGIUM

17/05/2022

Beste, Helaas nog steeds geen feedback... En geen enkel probleem opgelost Met vriendelijke groeten

A. D.

aan: IKEA BELGIUM

13/06/2022

Beste, Kan iemand dit eindelijk oplossen dit verhaal? met vriendelijke groeten