back

frauduleuse facturatie van fume forge

Veedz (Digital Global Pass) 350 rue Denis Papin, Parc de la Duranne – Domaine du Tourillon , Aix-en-Provence
afgesloten Succesvol

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

n. v.

aan: Veedz (Digital Global Pass)

20/04/2022

Op mijn gsm abonnement wordt blijkbaar sinds 5 maart 2022 wekelijks een bedrag van 4,99 Euro aangerekend. Hiervoor is geen toestemming gegeven. Proximus heeft die ongevraagde lidmaatschap laten stopzetten, in de hoop dat dit ook effectief lukt, maar Proximus heeft mij voor dit ongevraagd abonnement 19,96€ gefactureerd. Ik vraag daarom ook bij deze ONMIDDELLIJKE stopzetting van dit lidmaatschap. Ik verwacht bovendien een TERUGBETALING van alle bedragen die onterecht werden aangerekend. Tussen 5 maart en 9 april werd voorlopig 4 x 4,99 = 19,96 Euro aangerekend (ik bekijk de factuur van april bij ontvangst ervan). Gelieve het bedrag van 19,96 Euro terug te betalen.

Gewenst oplossing

  • Terugbetaling: € 19,96

Berichten (1)

Veedz (Digital Global Pass)

aan: n. v.

20/04/2022

- Typ uw reactie boven deze regel - Your request (63608) has been updated. To add additional comments, reply to this email or click the link below: ---------------------------------------------- Customer Support, 20 apr. 2022 15:27 CEST Beste MevrouwMijnheer , Bedankt dat u contact met ons opneemt. U heeft zich via het telefoonnummer **32470702010 ** op **2021-12-10 19:25:44 ** ingeschreven op de dienst **Fuze Forge**. **Fuze Forge** is een PC en Mobiele online video game dienst die 4,99Eur per week in rekening wordt gebracht. Om je in te schrijven, klik je op een van onze online advertenties op de site: **v2.tirokdo.com**** ** en vervolgens werd je doorverwezen naar een betaalpagina. Op deze betaalpagina is een knop met de tekst "Bevestig de aankoop" aan u gepresenteerd. Nadat deze optie was geselecteerd, werd u omgeleid naar een tweede pagina met een "Bevestig aankoop" knop. Op deze tweede pagina wordt u opnieuw op de hoogte gebracht van de prijs en: "Abonnement automatisch elke week verlengd op uw Proximus-factuur". Zodra u de betaling heeft geautoriseerd door op de bevestigingsknop te drukken, bent u doorverwezen naar een pagina van de dienst die uw abonnement bevestigt. Vervolgens werd een betalingsverzoek rechtstreeks naar uw mobiele operator gestuurd voor validatie. We hopen dat we u meer informatie hebben kunnen geven over de aard van de dienst en de manier waarop u zich heeft ingeschreven. Ik bevestig dat uw abonnement op **2022-04-20 13:18:15** is afgelopen en dat u niet langer wordt gefactureerd. Met vriendelijke groeten , Klanten dienst Digital Global pass. ---------------------------------------------- Klachtenbox, 20 apr. 2022 13:48 CEST -------------------------------- Dit e-mailbericht is een service van BE - Digital Global Pass.[ER60K2-KWM9] ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) -------------------------------- Dit e-mailbericht is een service van BE - Digital Global Pass.[ER60K2-KWM9]