back

3 droogkasten stuk op half jaar tijd

MIELE Z. 5 Mollem 480, MOLLEM
afgesloten Niet succesvol

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

M. V.

aan: MIELE

08/04/2022

Ik heb op een half jaar tijd 3 droogkasten besteld van Miele. De eerste 2 waren binnen de eerste maand stuk en maakten abnormaal veel lawaai. Die zijn dan ook geruild door de verkoper. De laatste is pas na een maand hetzelfde lawaai beginnen maken. Ook werkt de display regelmatig niet. Nu valt de herstelling onder Miele. Toch moet ik zelf opdraaien voor de voorrijkosten en offerte van de technicus. Dit kost mij al bijna €300 en valt blijkbaar niet onder garantie. Schandalig dat ik moet opdraaien voor hun rommel! Ze antwoorden dan ook nooit op mijn mails. Ik wens terugbetaling en terugname van dit zeer slecht toestel. Het is reeds 2 keer vervangen maar blijkbaar steeds door dezelfde rommel! Mijn geld steek ik dan liever in een droogkast van een ander merk. Ik koop bijgevolg nooit nog Miele!

Gewenst oplossing

  • Terugbetaling: € 999,00
  • Vervanging
  • Herstelling

Berichten (1)

M. V.

aan: MIELE

28/04/2022

Nog steeds geen reactie ontvangen van Miele, had ook niet anders verwacht. Ze zullen het waarschijnlijk zo lang rekken dat het helemaal niet meer onder garantie valt. Schandalig!!!