back

onderhoudsafspraak wordt telkens weer opnieuw verplaatst naar een latere datum

Bulex Services Golden Hopestraat 15, DROGENBOS
afgesloten Succesvol

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

h. h.

aan: Bulex Services

04/04/2022

Beste, wij hebben een onderhoudscontract bij Bulex. Het is nu reeds de 3de keer dit jaar dat wij de dag voordat het onderhoud zal plaatsvinden gecontacteerd worden dat dit onderhoud niet zal kunnen plaatsvinden. Toen ik liet weten dat dergelijke service echt niet door de beugel kan, werd de telefoon gewoon toegesmeten. Wij zeggen telkens opnieuw afspraken af voor Bulex of nemen speciaal voor dit onderhoud verlof, en dan laten ze jou een dag op voorhand weten dat de afspraak niet kan doorgaan. Je aanvaardt dit 1 keer, misschien 2 keer, maar als dit de 3de keer gebeurt dan begin je je toch vragen te stellen waarom dit telkens bij ons gebeurt. Een duidelijke uitleg hiervoor wordt niet gegeven. Vandaar deze klacht.

Gewenst oplossing

  • een afspraak waarvoor ik geen verlof moet nemen en die effectief wordt uitgevoerd of een schadevergoeding

Berichten (2)

Bulex Services

aan: h. h.

06/04/2022

Beste klant, Bedankt om contact op te nemen met Bulex Services. Wij hebben uw mail goed ontvangen en gaan zo snel mogelijk aan de slag met uw vraag. Wij vinden het belangrijk om uw mail grondig te analyseren en alle aspecten na te kijken. Hierdoor kan het enkele werkdagen duren voor u een reactie ontvangt. Alvast bedankt voor uw begrip. Met vriendelijke groeten, Cher client, Merci de prendre contact avec Bulex Services. Nous accusons bonne réception de votre email, lequel a retenu toute notre attention. Nous travaillons le plus rapidement possible à votre réponse. Il est important pour nous d’analyser votre mail en profondeur et d’en vérifier tous les aspects. Par conséquent, quelques jours ouvrables peuvent être nécessaires pour recevoir une réponse. Nous vous remercions de votre compréhension. Cordialement,

Bulex Services

aan: h. h.

21/04/2022

O.Ref/CM-B07997327 Geachte, Wij hebben uw mail goed ontvangen, waarvoor onze dank. Wij hebben de klacht ontvangen op 05/04/2022. Dezelfde dag is er nog contact opgenomen met u om een nieuwe datum voor te stellen. Deze datum was 08/04/2022. Deze datum paste niet voor u en we zijn dan gezamenlijk overeengekomen dat de afspraak kon doorgaan op 16/08/2022. U bent hiervan persoonlijk op de hoogte gebracht met een mail van 05/04/2022. Wij kunnen helaas niet ingaan op uw vraag voor een vergoeding. Met vriendelijke groeten, Christele Klachtendienst medewerker/Collaborateur Service Plaintes Bulex N.V.Bulex S.A. Golden Hopestraat 15 1620 Drogenbos Belgium Phone +32 2 431.80.00 www.bulex..be Think green before printing!