back

Aanrekening na opzegging

PARSHIP Speersort 10, Hamburg
afgesloten Succesvol

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

M. G.

aan: PARSHIP

01/04/2022

Geachte heer, mevrouw, Naar aanleiding van de door ons kantoor ingestelde incassovordering namens cliënte PE Digital GmbH (PARSHIP), vragen wij uw aandacht voor het volgende. Middels ons laatste schrijven hebben wij u gewezen op de openstaande vordering. Desondanks hebben wij tot op heden nog steeds geen (volledige) betaling van u mogen ontvangen. Cliënte heeft ons verzocht u nog één maal in de gelegenheid te stellen de nog openstaande vordering (zonder tussenkomst van de Kantonrechter) te voldoen. Daartoe dient het totaalbedrag ad € 152,58 uiterlijk vrijdag 8 april 2022 op onze bankrekening NL48 ABNA 0477 4536 78 t.n.v. Stichting Derdengelden Call2Collect o.v.v. 17437370 te zijn bijgeschreven. Initieel had Parship mij zelf door de 400 euro aangerekend na mijn opzegging. Nadien heeft Parship het bedrag verlaagd naar 87,10 euro, maar ik had eerder reeds opgezegd en mijn betalingsmogelijkheden geannuleerd om te voorkomen dat ze dit rechtstreeks van een creditcard zouden nemen. Ik heb die betalingsmogelijkheid geannuleerd in gedachte dat dit volstond als opzegging. Parship beweerde dat ik nog actief was, terwijl dit niet zo was. Ben sinds september in een relatie dus geen behoefte meer aan dergelijke apps. Bericht toen: Beste meneer , Hartelijk dank voor uw bericht. Wij hebben geen opzegging van u mogen ontvangen. Uw premium-lidmaatschap is in overeenstemming met de voorwaarden van uw overeenkomst verlengd. Naar Belgisch recht kunt u na een verlenging op elk ogenblik opzeggen met inachtneming van een opzeggingstermijn van twee maanden. Ik bevestig u daarom hierbij dat uw premium-lidmaatschap nu is ingekort en zal eindigen op 07-03-2022. Uw premium-lidmaatschap wordt na deze datum niet weer verlengd. Het met de inkorting overeenkomende bedrag van 343,70 EUR bent u vanzelfsprekend niet meer verschuldigd. Hierdoor blijft nog een bedrag over van 87,10 EUR dat door u te betalen is. Betaalt u alstublieft aan de hand van onderstaande gegevens. Na ontvangst van de betaling wordt uw profiel automatisch weer toegankelijk gemaakt. Bedrag: 87,10 EUR BIC: COBANL2X IBAN: NL16 COBA 0637 0321 36 Ten name van: PE Digital GmbH Kenmerk: Uw Parship-code PB0DPP4X en uw voor- en achternaam Belangrijk: Ik heb voor u een aanmaningsstop van 14 dagen ingevoerd. Schrijft u het bedrag alstublieft binnen deze termijn aan ons over. Als u verdere vragen heeft, antwoordt u dan alstublieft op deze e-mail. Als ik zo op testaankoop rond kijk ben ik niet de enige die last heeft van dergelijke praktijken.

Gewenst oplossing

  • Herziening van de factuur

Berichten (1)

PARSHIP

aan: M. G.

01/04/2022

Beste Testaankoop, Bedankt voor de bemiddeling. Vanwege de regelgeving op het gebied van de privacy kunnen wij hier niet inhoudelijk reageren. Wij hebben contact opgenomen met de persoon in kwestie via het in het profiel geregistreerde e-mail adres. Met vriendelijke groeten, Parship Webcare Met vriendelijke groeten, Jaap van Loon Uw Parship klantenservice © 2001-2022 PE Digital GmbH - Made with ❤ Managing Directors: Marc Schachtel, Henning Ra¶nneberg, Herbert Murschenhofer PE Digital NL/BE Barbara Strozzilaan 201 1083 HN Amsterdam Nederland KvK-nummer: 30191262 BTW-identificatienummer: NL812515171B01 Hoofdkantoor: PE Digital GmbH Speersort 10 20095 Hamburg Duitsland Inschrijving handelsregister: HRB 77766 Kantongerecht Hamburg BTW-identificatienummer: DE 211 453 331 www.parship.be [---002:000691:01426---]