back

onbewust van de financiële kost lidmaatschap

Koop & Spaar Spaces Zuidas Barbara Strozzilaan 101 , HN AMSTERDAM
afgesloten Succesvol

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

J. G.

aan: Koop & Spaar

29/03/2022

Beste, blijkbaar heb ik door in te gaan op een door jullie verstuurde mail ivm korting tegelijkertijd een domiciliering onderschreven. Bij deze wil ik deze domiciliering herroepen en MIJN LIDMAATSCHAP opzeggen. Blijkbaar ben ik begin vorig jaar in jullie val getrapt en heb ik al 10 x 15€ betaald vooraleer ik de verrichtingen van mijn kredietkaart via ZOOMIT heb gemerkt ! Jullie zijn afzetters!

Gewenst oplossing

  • stopzetting "lidmaatschap"

Berichten (1)

Koop & Spaar

aan: J. G.

30/03/2022

Lidmaatschapsvoorwaarden beleid Veelgestelde vragen (FAQ) Neem contact met ons op Lidmaatschapsinformatie REF: 15569781 Beste, Wij hebben uw klacht viaTest-Aankoopgoed ontvangen en hebben u vanuit ons klantenservice team een persoonlijke e-mail gestuurd. Wij hopen uw klacht naar tevredenheid hebben opgelost. Mocht uverder nog vragen hebben, dan kunt u ons emailen naarledenservice@koopenspaar.beof bellen naar0800 81 694(maandag t/m vrijdag van 09:00 uur tot 18.00 uur). Hiermee hopen wij u voldoende gea¯nformeerd te hebben. Leden van Koop en Spaar kunnen Leden verdienen 10% cashback op aankopen en boekingen bij de vele aangesloten populaire online webshops. Uw korting zal automatisch op uw rekening gestort worden. Een maandelijkse bonus ontvangen door een aankoop te doen bij de partner waar u lid door bent geworden. Met vriendelijke groeten, Customer Service Koop en Spaar Koop en Spaar ledenservice@koopenspaar.be 0800 81 694 Maandag t/m vrijdag van 09:00 uur tot 18.00 uur De van Service Koop en Spaar zijn van toepassing. Het programma is bestemd voor de ingezetenen van Belgie en degenen die niet reeds deel uitmaken van het programma Koop en Spaar. Dit programma wordt geboden door Webloyalty International Sàrl (klantendienst: 0800.81.694 gratis te bellen in Belgie vanaf een vaste lijn), vennootschap naar Zwitsers recht met een kapitaal van 100.000 Zwitserse frank, waarvan het hoofdkantoor is gevestigd te 23 route de Crassier (Business Park Terre Bonne, Gebouw A3), 1262 Eysins, Suisse, ingeschreven in het Handelsregister van Vaud onder nummer CHE-344.043.246. ©2015, webloyalty.com, Inc Original Message Follows: ------------------------ van Service Koop en Spaar zijn van toepassing. Het programma is bestemd voor de ingezetenen van Belgie en degenen die niet reeds deel uitmaken van het programma Koop en Spaar. Dit programma wordt geboden door Webloyalty International Sàrl (klantendienst: 0800.81.694 gratis te bellen in Belgie vanaf een vaste lijn), vennootschap naar Zwitsers recht met een kapitaal van 100.000 Zwitserse frank, waarvan het hoofdkantoor is gevestigd te 23 route de Crassier (Business Park Terre Bonne, Gebouw A3), 1262 Eysins, Suisse, ingeschreven in het Handelsregister van Vaud onder nummer CHE-344.043.246. ©2015, webloyalty.com, Inc Original Message Follows: ------------------------ Je hebt een klacht ontvangen van JOHNNY GERARD Dit bericht werd verstuurd vanaf ons klachtenplatform. We willen op deze manier een dialoog opstarten en geschillen tussen consumenten en bedrijven oplossen. Het is belangrijk te weten dat: - Test Aankoop niet tussenkomt bij het oplossen van het probleem met de consument en evenmin de gegrondheid van de klacht beoordeelt.- Deze klacht is momenteel openbaar gemaakt en dus zichtbaar op onze website. -- - De gebruiker kan op elk moment zijn klacht privé of openbaar maken. Hoe kan je een antwoord sturen naar de consument? Je dient enkel deze e-mail te beantwoorden zonder de referentie te wijzigen:CPTBE01493567-58. Heb je vragen over ons platform? refToken: 92f4c660-4e49-4629-a240-09997811f0f7 onbewust van de financiele kost lidmaatschap Naam van de klant JOHNNY GERARD Klantreferentie Klantnummer: 49274974003 Beschijving van de klacht Beste, blijkbaar heb ik door in te gaan op een door jullie verstuurde mail ivm korting tegelijkertijd een domiciliering onderschreven. Bij deze wil ik deze domiciliering herroepen en MIJN LIDMAATSCHAP opzeggen. Blijkbaar ben ik begin vorig jaar in jullie val getrapt en heb ik al 10 x 15Eur betaald vooraleer ik de verrichtingen van mijn kredietkaart via ZOOMIT heb gemerkt ! Jullie zijn afzetters! Gewenst resultaat stopzetting lidmaatschap Bijgevoegde documenten Geen documenten bijgevoegdMet vriendelijke groeten, Test Aankoop