back

Probleem bij garantie-omruiling defecte koelkast

IKEA BELGIUM Weiveldlaan 19, ZAVENTEM
afgesloten Succesvol

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

C. V.

aan: IKEA BELGIUM

24/03/2022

Beste, Op 29/07/2017 heb ik een keuken (inclusief toestellen) gekocht bij Ikea Hasselt. Op de toestellen kreeg ik 5 jaar garantie. Op 02/02/2022 gaat mijn koelkast (Type HAFTIGT) defect. Na contact met Ikea verwijzen ze mij door naar Electrolux. Een technieker kon pas langskomen op 23/02/2022. Technieker stelt vast dat toestel niet kan hersteld worden en een omruiling onder garantie noodzakelijk is. Verder geen communicatie meer gekregen. Na terug contact op te nemen met Electrolux verwijzen ze me terug naar Ikea. Meermaals contact opgenomen met Ikea klantendienst waar telkens beloofd wordt dat een persoon van de dienst garantie mij zal contacteren. Helaas nog geen communicatie gekregen. Tijdens mijn laatste contact met de klantendienst werd meegedeeld dat er voorraadproblemen zijn in Ikea Hasselt. Alhoewel een gelijkwaardig toestel (type ISANDE) via de website perfect bestelbaar en leverbaar is. Heden zit ik al 2 maanden zonder koelkast/diepvries. Ik heb zelfs geen zicht op wanneer er een nieuw toestel eventueel geleverd kan worden. En dit terwijl er via de website een gelijkaardig toestel (type ISANDE) besteld en geleverd kan worden binnen de week! Mvg, Chris

Gewenst oplossing

  • Vervanging