back

Ongewenst abbonement

Koop & Spaar Spaces Zuidas Barbara Strozzilaan 101 , HN AMSTERDAM
afgesloten Succesvol

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

M. D.

aan: Koop & Spaar

21/03/2022

Ik zie net dat Koop en Spaar al sinds september €15 per maand van mijn rekening trekt voor een zogenaamd abbonement waar ik nooit voor ingestemd heb.

Gewenst oplossing

  • Terugbetaling: € 90,00

Berichten (1)

Koop & Spaar

aan: M. D.

21/03/2022

Lidmaatschapsvoorwaarden beleid Veelgestelde vragen (FAQ) Neem contact met ons op Lidmaatschapsinformatie REF: 15500401 Beste, Wij hebben uw klacht via Test-Aankoop goed ontvangen en hebben u vanuit ons klantenservice team een persoonlijke e-mail gestuurd. Wij hopen uw klacht naar tevredenheid hebben opgelost. Mocht u verder nog vragen hebben, dan kunt u ons emailen naar ledenservice@koopenspaar.be of bellen naar 0800 81 694 (maandag t/m vrijdag van 09:00 uur tot 18.00 uur). Hiermee hopen wij u voldoende gea¯nformeerd te hebben. Leden van Koop en Spaar kunnen Leden verdienen 10% cashback op aankopen en boekingen bij de vele aangesloten populaire online webshops. Uw korting zal automatisch op uw rekening gestort worden. Een maandelijkse bonus ontvangen door een aankoop te doen bij de partner waar u lid door bent geworden. Met vriendelijke groeten, Customer Service Koop en Spaar Koop en Spaar ledenservice@koopenspaar.be 0800 81 694 Maandag t/m vrijdag van 09:00 uur tot 18.00 uur De van Service Koop en Spaar zijn van toepassing. Het programma is bestemd voor de ingezetenen van Belgie en degenen die niet reeds deel uitmaken van het programma Koop en Spaar. Dit programma wordt geboden door Webloyalty International Sàrl (klantendienst: 0800.81.694 gratis te bellen in Belgie vanaf een vaste lijn), vennootschap naar Zwitsers recht met een kapitaal van 100.000 Zwitserse frank, waarvan het hoofdkantoor is gevestigd te 23 route de Crassier (Business Park Terre Bonne, Gebouw A3), 1262 Eysins, Suisse, ingeschreven in het Handelsregister van Vaud onder nummer CHE-344.043.246. ©2015, webloyalty.com, Inc Original Message Follows: ------------------------ van Service Koop en Spaar zijn van toepassing. Het programma is bestemd voor de ingezetenen van Belgie en degenen die niet reeds deel uitmaken van het programma Koop en Spaar. Dit programma wordt geboden door Webloyalty International Sàrl (klantendienst: 0800.81.694 gratis te bellen in Belgie vanaf een vaste lijn), vennootschap naar Zwitsers recht met een kapitaal van 100.000 Zwitserse frank, waarvan het hoofdkantoor is gevestigd te 23 route de Crassier (Business Park Terre Bonne, Gebouw A3), 1262 Eysins, Suisse, ingeschreven in het Handelsregister van Vaud onder nummer CHE-344.043.246. ©2015, webloyalty.com, Inc Original Message Follows: ------------------------ Je hebt een klacht ontvangen van Manon Deneckere Dit bericht werd verstuurd vanaf ons klachtenplatform. We willen op deze manier een dialoog opstarten en geschillen tussen consumenten en bedrijven oplossen. Het is belangrijk te weten dat: - Test Aankoop niet tussenkomt bij het oplossen van het probleem met de consument en evenmin de gegrondheid van de klacht beoordeelt.- Deze klacht is momenteel openbaar gemaakt en dus zichtbaar op onze website. -- - De gebruiker kan op elk moment zijn klacht privé of openbaar maken. Hoe kan je een antwoord sturen naar de consument? Je dient enkel deze e-mail te beantwoorden zonder de referentie te wijzigen:CPTBE01487651-59. Heb je vragen over ons platform? refToken: 94eb5c73-ec80-4bf8-8d85-e1590b0c12c9 Ongewenst abbonement Naam van de klant Manon Deneckere Klantreferentie Klantnummer: 50946135006 Beschijving van de klacht Ik zie net dat Koop en Spaar al sinds september Eur15 per maand van mijn rekening trekt voor een zogenaamd abbonement waar ik nooit voor ingestemd heb. Gewenst resultaat Terugbetaling: Eur 90,00 Bijgevoegde documenten Geen documenten bijgevoegdMet vriendelijke groeten, Test Aankoop