back

Factuur zonder mijn weet.

Veedz (Digital Global Pass) 350 rue Denis Papin, Parc de la Duranne – Domaine du Tourillon , Aix-en-Provence
afgesloten Succesvol

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

D. M.

aan: Veedz (Digital Global Pass)

17/03/2022

Beste, opeens zie ik dat er deze maand 2 keer een bedrag is bijgerekend op onze scarletfactuur door Veedz. Dit gebeurde zonder dat ik dit wist. Zelf geen mails, berichten,… Graag zou ik dit onmiddellijk laten stoppen!

Gewenst oplossing

  • Terugbetaling: € 9,98
  • Dat dit abonnement direct stopt

Berichten (5)

Veedz (Digital Global Pass)

aan: D. M.

18/03/2022

- Typ uw reactie boven deze regel - Your request (62832) has been updated. To add additional comments, reply to this email or click the link below: ---------------------------------------------- Customer Support, 18 mrt. 2022 11:08 CET Geachte heer of mevrouw, Bedankt dat u contact met ons opneemt. Om uw aanvraag te kunnen beantwoorden en u meer informatie te kunnen verstrekken, hebben wij het telefoonnummer nodig dat door onze diensten wordt gefactureerd om u te kunnen identificeren. Met vriendelijke groeten, Klanten service Digital global pass. ---------------------------------------------- Klachtenbox, 17 mrt. 2022 19:55 CET -------------------------------- Dit e-mailbericht is een service van BE - Digital Global Pass.[R5OWZ6-RMLW] ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) -------------------------------- Dit e-mailbericht is een service van BE - Digital Global Pass.[R5OWZ6-RMLW]

D. M.

aan: Veedz (Digital Global Pass)

18/03/2022

Beste, Dit is gebeurd op het nummer 0479683258.

Veedz (Digital Global Pass)

aan: D. M.

18/03/2022

- Typ uw reactie boven deze regel - Your request (62844) has been updated. To add additional comments, reply to this email or click the link below: ---------------------------------------------- Customer Support, 18 mrt. 2022 15:52 CET Geachte heer of mevrouw, Bedankt voor het contact opnemen met de klantenservice. Wij hebben uw verzoek bekeken en kunnen bevestigen dat u een SMS hebt ontvangen waarin wordt uitgelegd dat de dienst een wekelijks abonnement is, de prijs van de dienst en instructies om u af te melden. Deze herinneringen worden ook één keer per maand verstuurd. ![](s:digitalvirgo.zendesk.com/attachments/token/rfEb7vtk61Rwx1HbCdVg0y2rL/?name=image.png) Desondanks en als teken van goede wil, bieden wij u graag een volledige terugbetaling van 19.96Eur aan. Het bedrag van de terugbetaling zal worden aangegeven op uw volgende factuur in de vorm van een creditnota. Als je een prepaid simkaart hebt, krijg je direct via deze kaart je geld terug. In de tussentijd heb ik ervoor gezorgd dat uw abonnement wordt opgezegd en dat u niet langer wordt gefactureerd. Met vriendelijke groet , Klantendienst Digital Global Pass ---------------------------------------------- Klachtenbox, 18 mrt. 2022 11:59 CET -------------------------------- Dit e-mailbericht is een service van BE - Digital Global Pass.[L7LPGP-4XPP] ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) -------------------------------- Dit e-mailbericht is een service van BE - Digital Global Pass.[L7LPGP-4XPP]

D. M.

aan: Veedz (Digital Global Pass)

18/03/2022

Hartelijk dank voor de vlotte oplossing!

Veedz (Digital Global Pass)

aan: D. M.

18/03/2022

- Typ uw reactie boven deze regel - Your request (62851) has been updated. To add additional comments, reply to this email or click the link below: ---------------------------------------------- Customer Support, 18 mrt. 2022 17:09 CET Beste, Bedankt dat u contact heeft opgenomen met de klantenservice van Digital Global Pass. Wij bevestigen dat uw verzoek tot annulering van de dienst Veedz op het telefoonnummer 32479683258 is verwerkt vanaf 2022-03-18 15:50:42 . De dienst is geannuleerd en er zullen geen (extra) kosten in rekening worden gebracht. De terugbetaling gebeurt in de vorm van een creditnota op uw volgende Proximus-factuur. Vriendelijke groeten, Digital Global Pass Klantenservice. ---------------------------------------------- Klachtenbox, 18 mrt. 2022 16:01 CET -------------------------------- Dit e-mailbericht is een service van BE - Digital Global Pass.[QY796X-RYQP] ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) -------------------------------- Dit e-mailbericht is een service van BE - Digital Global Pass.[QY796X-RYQP]