back

Problemen met terugbetaling tickets Studio 100

Studio 100 Halfstraat 80, Schelle
afgesloten Succesvol

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

E. M.

aan: Studio 100

17/03/2022

Beste, ik bestelde pre-corona tickets voor de afscheidsshow van Samson & Gert. Die show is ondertussen zo vaak verplaatste en de actuele datum is nu 8/04/2022. Toen deze datum bekend werd, heb ik reeds op 21/12/2021 gemaild naar tickets@studio100.be om te melden dat deze datum ons niet uitkwam (op vakantie in buitenland) en dat we graag terugbetaling wilden. Ik heb geen enekle antwoord daarop gekregen. Op 8 maart 2022 heb ik dan een rappel verstuurd. Nog steeds heb ik geen enkel antwoord inzake de terugbetaling van de tickets. Indien gewenst kan ik het bewijs van verblijf in buitenland bijbrengen. Met vriendelijke groeten, Ellen Marès

Gewenst oplossing

  • Terugbetaling: € 114,00

Berichten (4)

Studio 100

aan: E. M.

24/03/2022

Klacht - Problemen met terugbetaling tickets Studio 100 - (CPTBE01482695-50) Beste, dank je wel voor je bericht. Ik heb even in onze inbox gezocht en inderdaad je mail van 21/12/2021 teruggevonden. Die werd om een of andere reden door onze spamfiler in quarantaine geplaatst en niet gereleased in onze inbox. Onze excuses hiervoor. Als de voorgestelde datum voor jou niet haalbaar is, zijn er twee opties: - ofwel hou je de tickets en geef je ze door aan iemand uit je omgeving; - ofwel kunnen we je een Corona-waardebon bezorgen waarmee je zelf via de website een nieuwe reservatie kan maken voor een voorstelling naar keuze in het Studio 100 Pop-Up Theater (Samson and Gert, Daens, 40-45 of Vergeet Barbara). Deze waardebon blijft geldig tot 31/01/2023 en kan ook gebruikt worden om extra?s (parkeertickets, restauranttickets of oplaadkaartjes) mee aan te kopen. Indien je hier geen gebruik van wil maken, kunnen we je alsnog een terugbetaling aanbieden. Kan je daarvoor het bewijs van verblijf in het buitenland aanleveren? We kijken dat dan na en kunnen indien alles in orde is, tot terugbetaling overgaan. Ik verneem graag je keuze. Met vriendelijke groeten, Sara Klantenservice Studio 100 Jouw vraag was: [EXTERNAL EMAIL] This email is originated outside Studio 100. DO NOT open attachments or click on links if you do not know the sender or know the content is safe. When in doubt contact ICT support. Klacht - Problemen met terugbetaling tickets Studio 100 - (CPTBE01482695-50) * Halfstraat 80 * 2627 Schelle * België * * * * * * :studio100.com/legal/disclaimer/. The content of this e-mail, including any attachments, is strictly confidential and is intended solely for the addressee. This email does not create any binding commitment on behalf of Studio 100 NV, unless expressly and clearly stated otherwise, and Studio 100 NV can only be legally bound by a physically executed agreement signed by a competent signatory [s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png] [s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png] * Halfstraat 80 * 2627 Schelle * België * * * * * * :studio100.com/legal/disclaimer/. The content of this e-mail, including any attachments, is strictly confidential and is intended solely for the addressee. This email does not create any binding commitment on behalf of Studio 100 NV, unless expressly and clearly stated otherwise, and Studio 100 NV can only be legally bound by a physically executed agreement signed by a competent signatory

E. M.

aan: Studio 100

30/03/2022

Beste, graag zou ik een terugbetaling wensen op het nummer BE75377021254151. U kan in bijlage het bewijs van verblijf in het buitenland terugvinden. Groeten, Ellen Marès

Studio 100

aan: E. M.

06/04/2022

Beste Klacht - Problemen met terugbetaling tickets Studio 100 - (CPTBE01482695-50) Beste, dank je wel voor je bericht. Onze excuses voor het late antwoord. We doen ons best om alle vragen en opmerkingen te beantwoorden maar door de enorme hoeveelheden kan het antwoord op dit moment wat vertraging oplopen. Je vraag deed een belletje rinkelen en ik heb het even nagekeken. Je stuurde hiervoor ook al eerder een formulier, onder het nummer: I-220317-040. Ik plak hieronder nog eens mijn antwoord van 24/03 waarop ik tot vandaag geen antwoord kreeg: Beste, dank je wel voor je bericht. Ik heb even in onze inbox gezocht en inderdaad je mail van 21/12/2021 teruggevonden. Die werd om een of andere reden door onze spamfiler in quarantaine geplaatst en niet gereleased in onze inbox. Onze excuses hiervoor. Als de voorgestelde datum voor jou niet haalbaar is, zijn er twee opties: - ofwel hou je de tickets en geef je ze door aan iemand uit je omgeving; - ofwel kunnen we je een Corona-waardebon bezorgen waarmee je zelf via de website een nieuwe reservatie kan maken voor een voorstelling naar keuze in het Studio 100 Pop-Up Theater (Samson and Gert, Daens, 40-45 of Vergeet Barbara). Deze waardebon blijft geldig tot 31/01/2023 en kan ook gebruikt worden om extra?s (parkeertickets, restauranttickets of oplaadkaartjes) mee aan te kopen. Indien je hier geen gebruik van wil maken, kunnen we je alsnog een terugbetaling aanbieden. Kan je daarvoor het bewijs van verblijf in het buitenland aanleveren? We kijken dat dan na en kunnen indien alles in orde is, tot terugbetaling overgaan. Ik verneem graag je keuze. Het is dus niet correct om te stellen dat je geen antwoord ontving. Geen idee hoe de communicatie vanuit het klachtenplatform van Test-Aankoop naar jou toe verloopt, maar wij hebben wel degelijk een antwoord gestuurd met daarin een aantal opties. Indien je wenst beroep te doen op een terugbetaling, dien je daarvoor inderdaad de nodige bewijzen aan te leveren, zoals eerder al aangegeven. Ik verneem graag je keuze. Met vriendelijke groeten Sara Klantenservice Studio 100 Jouw vraag was: [EXTERNAL EMAIL] This email is originated outside Studio 100. DO NOT open attachments or click on links if you do not know the sender or know the content is safe. When in doubt contact ICT support. Klacht - Problemen met terugbetaling tickets Studio 100 - (CPTBE01482695-50) * Halfstraat 80 * 2627 Schelle * België * * * * * * :studio100.com/legal/disclaimer/. The content of this e-mail, including any attachments, is strictly confidential and is intended solely for the addressee. This email does not create any binding commitment on behalf of Studio 100 NV, unless expressly and clearly stated otherwise, and Studio 100 NV can only be legally bound by a physically executed agreement signed by a competent signatory [s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png] [s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png] * Halfstraat 80 * 2627 Schelle * België * * * * * * :studio100.com/legal/disclaimer/. The content of this e-mail, including any attachments, is strictly confidential and is intended solely for the addressee. This email does not create any binding commitment on behalf of Studio 100 NV, unless expressly and clearly stated otherwise, and Studio 100 NV can only be legally bound by a physically executed agreement signed by a competent signatory

E. M.

aan: Studio 100

13/04/2022

Beste Sara, ik doe graag een beroep op de terugbetaling van de tickets. U kan het bewijs van verblijf in het buitenland in bijlage van deze e-mail terugvinden. Het bedrag mag gestort worden op BE75377021254151. Met oprechte hoogachting, Ellen Marès