back

Problemen recuperatie bestekkosten

MIELE Z. 5 Mollem 480, MOLLEM
afgesloten Succesvol

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

A. D.

aan: MIELE

12/03/2022

Bij nazicht van de defecte Miele droogkast werd een bestek opgesteld, waarbij aangegeven werd dat deze kosten gerecupereerd konden worden bij aankoop van een nieuwe droogkast. Aangezien de herstelkosten dermate hoog waren kocht ik op 13/12/2021 een nieuwe Miele droogkast. Op 18 december 2021 stuurde ik de gevraagde documenten (factuurwerkbon met de bestekkosten, factuur nieuwe droogkast en mail met verzoek tot recuperatie) op naar Miele om deze recuperatie aan te vragen. Ondertussen heb ik al 6 keer gebeld met de klantendienst en heb de documenten op 2 februari 2022 opnieuw opgestuurd, maar er komt geen beweging in de zaak. Er wordt iedere keer wel gezegd dat mijn verzoek bij hen ligt maar niemand kan mij zeggen waarom er geen schot in die zaak komt die nu al 3 maanden aansleept. bij mijn laatste telefoongesprek op 25 februari heb ik aangegeven dat ik naar de consumentenbond zou stappen indien dit dossier blijft liggen. Twee weken later heb ik geen enkel teken van leven mogen ontvangen van Miele, vandaar deze klacht.

Gewenst oplossing

  • Terugbetaling: € 75,00

Berichten (1)

MIELE

aan: A. D.

14/03/2022

Goedemiddag, Ik verwijs hiermee naar uw onderstaand e-mail bericht. In het dossier van de klant kon ik deze mail niet eerder terugvinden. Ik heb de creditnota vandaag opgesteld. Indien er verder nog vragen zijn, dan horen wij het graag. Een fijne dag verder! Vriendelijke groeten, Sonja Verhertbrugge Service Business Support S.A. MIELE N.V. Z.5. Mollem 480 - 1730 Mollem Consumer 02 451 1616 Dealer 02 451 1500 Professional 02 451 1540