back

Onterecht factureren van streaming

Veedz (Digital Global Pass) 350 rue Denis Papin, Parc de la Duranne – Domaine du Tourillon , Aix-en-Provence
afgesloten Succesvol

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

E. N.

aan: Veedz (Digital Global Pass)

08/03/2022

Beste, Mijn moeder is overleden op 16 januari 2022. Volgens Veedz zou zij op 31/12/2021 een abonnement bij hen geaccepteerd hebben terwijl zij in een zeer slechte medische toestand bevond en dit quasi onmogelijk is dat zij al de nodige stappen nog volledig bewust heeft ondernomen om een streamingsabonnement aan te vragen. De facturatie loopt ook door na haar overlijden en dit terwijl haar abonnement bij Proximus op 29 januari werd stopgezet. Wij zelf zijn pas vorige week op de hoogte gesteld dat zij bij Veedz zou zijn aangesloten door middel van een factuur. Na enig opzoekingswerk hebben we gevonden hoe we dit konden stopzetten. We wensen de factuur niet te betalen omdat wij weten dat ze dit niet bewust heeft aangevraagd en dat de dienst na stopzetting van het abonnement gewoon doorloopt. Wij hebben tot nu toe 1 factuur ontvangen voor de maand januari met als bedrag €24.95 voor diensten geleverd door derden(Veedz) Alvast bedankt om dit te bekijken.

Gewenst oplossing

  • Herziening van de factuur

Berichten (3)

Veedz (Digital Global Pass)

aan: E. N.

09/03/2022

- Typ uw reactie boven deze regel - Your request (62473) has been updated. To add additional comments, reply to this email or click the link below: ---------------------------------------------- Customer Support, 9 mrt. 2022 11:04 CET Beste MevrouwMijnheer , Bedankt dat u contact met ons opneemt. U heeft zich via het telefoonnummer **32476378268 ** op **2021-12-31 14:30:43** ingeschreven op de dienst **Veedz**. **Veedz** is een online videodienst (films, series, samenvattingen van spellen, enz.) die 4,99Eur per week in rekening wordt gebracht. Om je in te schrijven, klik je op een van onze online advertenties op de site: **youtube.com**** ** en vervolgens werd je doorverwezen naar een betaalpagina. Op deze betaalpagina is een knop met de tekst "Bevestig de aankoop" aan u gepresenteerd. Nadat deze optie was geselecteerd, werd u omgeleid naar een tweede pagina met een "Bevestig aankoop" knop. Op deze tweede pagina wordt u opnieuw op de hoogte gebracht van de prijs en: "Abonnement automatisch elke week verlengd op uw Proximus-factuur". Zodra u de betaling heeft geautoriseerd door op de bevestigingsknop te drukken, bent u doorverwezen naar een pagina van de dienst die uw abonnement bevestigt. Vervolgens werd een betalingsverzoek rechtstreeks naar uw mobiele operator gestuurd voor validatie. We hopen dat we u meer informatie hebben kunnen geven over de aard van de dienst en de manier waarop u zich heeft ingeschreven. Ik bevestig dat uw abonnement op **2022-03-06 14:35:05** is afgelopen en dat u niet langer wordt gefactureerd. Met vriendelijke groeten , Klanten dienst Digital Global pass. ---------------------------------------------- Klachtenbox, 8 mrt. 2022 17:21 CET -------------------------------- Dit e-mailbericht is een service van BE - Digital Global Pass.[L7LP58-X3XX] ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) -------------------------------- Dit e-mailbericht is een service van BE - Digital Global Pass.[L7LP58-X3XX]

E. N.

aan: Veedz (Digital Global Pass)

09/03/2022

Beste zoals vermeld is het niet mogelijk dat mijn moeder al deze stappen heeft doorlopen aangezien haar medische toestand dit niet meer toeliet en is deze dienst dus via een incorrecte manier door jullie opgestart. Ook werd haar abonnement van proximus gestopt op 29 januari. Wanneer een abonnement gestopt wordt gaan we er van uit dat ook de andere diensten gestopt worden. Graag een annulatie van de factu(u)r(en) voor deze dienst op dit telefoonnummer.

Veedz (Digital Global Pass)

aan: E. N.

10/03/2022

- Typ uw reactie boven deze regel - Your request (62503) has been updated. To add additional comments, reply to this email or click the link below: ---------------------------------------------- Customer Support, 10 mrt. 2022 15:55 CET Geachte heer of mevrouw, Bedankt voor het contact opnemen met de klantenservice. Wij hebben uw verzoek bekeken en kunnen bevestigen dat u een SMS hebt ontvangen waarin wordt uitgelegd dat de dienst een wekelijks abonnement is, de prijs van de dienst en instructies om u af te melden. Deze herinneringen worden ook één keer per maand verstuurd. - **Service** - **Service** Veedz - **Prix** 4.99 Eur (1 jours de promo) - **Date d'abonnement** 2021-12-31 14:30:43 - **Date desabo** 2022-03-06 14:35:05 - **Total facturé** 24.95 Eur ![](s:digitalvirgo.zendesk.com/attachments/token/6HBARNc0iII5Z4MCpscJ0J0g4/?name=image.png) ![](s:digitalvirgo.zendesk.com/attachments/token/a9dj68zVERbgLoyD2hc4M6Tk1/?name=image.png) - **Navigation** - **Emplacement publicitaire** youtube.com - **User agent (navigateur ou mobile)** Mozilla/5.0 (X11; Linux x86_64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/96.0.4664.104 Safari/537.36 - **Nombre de visite** 2 - **Nb de pages visitées** 24 - **Réseau publicitaire** Google - **Page de vente** promo_veedz_be - **Connexion** 3G - **Contenu pub** L'ane trotro NL Desondanks en als teken van goede wil, bieden wij u graag een terugbetaling van 24.95 Eur aan. U ontvangt deze terugbetaling rechtstreeks op uw bankrekening via uw mobiele operator. Het bedrag wordt aangegeven op uw volgende factuur. In de tussentijd heb ik ervoor gezorgd dat uw abonnement wordt opgezegd en dat u niet langer wordt gefactureerd. Met vriendelijke groet , Klantendienst Digital Global Pass ---------------------------------------------- Klachtenbox, 9 mrt. 2022 11:16 CET -------------------------------- Dit e-mailbericht is een service van BE - Digital Global Pass.[O6PQKK-7WVP] ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) -------------------------------- Dit e-mailbericht is een service van BE - Digital Global Pass.[O6PQKK-7WVP]