back

Mediamarkt Actie 21%BTW fraude!

MediaMarkt Brusselsesteenweg 496/2, ZELLIK
Behandeld door Test-Aankoop

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

M. P.

aan: MediaMarkt

06/03/2022

Beste, op zondag 6 maart waren wij in de Mediamarkt in Sint-Pieters-Leeuw. We vonden er een TV Sony Oled die door de actie BTW weg ermee, op de prijs van 1238.84 euro kwam (ipv 1499 euro) We vonden het wel vreemd dat toen we dit type TV opzochten, we op een prijs van 1238 euro uitkwamen bij Krefel en dit zonder promotie. Volgens de verkoper kwam dit omdat Krefel Mediamarkt gekopieerd had en ineens -25% gaven. Dat was een leugen want dezelfde dag liep er geen speciale actie bij Krefel. We besloten toch de TV te kopen omdat we nu eenmaal al ter plaatse waren. Maar de trucjes van Mediamarkt waren nog niet ten einde. Ineens moest er 99 euro bijbetaald worden omdat de TV gekalibreerd moest worden. Zonder dit zouden we nooit een mooi beeld krijgen. Toen hadden we er genoeg van en zijn we naar de Krefelwinkel in Wemmel gereden. Gewoon daar de identiek zelfde TV gekocht maar zonder leugens over de prijs en zonder gezever over een kalibratie. De verkopers van Krefel zeiden dat je dat gewoon thuis zelf kon doen. Wat zijn die van Mediamarkt toch dikke leugenaars !!!!

Gewenst oplossing

  • eerlijk zijn met klanten

Berichten (2)

Doorgestuurd naar onze advocaten 24 maart 2022

M. P.

aan: Test Aankoop

24/03/2022
Dit antwoord is privé

MediaMarkt

aan: M. P.

30/03/2022

Beste, Wij betreuren het feit dat het bezoek van Mevrouw Plas aan onze winkel als een slechte ervaring is uitgedraaid, wij bieden hiervoor onze excuses aan. Ik heb dit nagevraagd in de winkel, de door Mevrouw Plas gekozen TV stond effectief in promotie bij MedaiMarkt (BTW actie), Krefeld heeft de prijzen aangepast zoals het regelmatig gebeurt, de ketens passen hun prijzen aan tov de concurrentie. De kalibratie (realistische kleurenweergave, optimale beeldkwaliteit met meer detail, energiezuiniger, systeem updates voor veiligheid en stabiliteit) is een optie die wij aan onze klanten aanbieden. Deze optie is niet verplicht, het wordt wel aangeboden aan de klant met de nodige uitleg. Wij blijven ter beschikking voor verdere vragen. Met vriendelijke groeten, Nathalie Complaints Team MediaMarkt BelgieBelgique