back

Garantie toestel Nitendo Switch

Dreamland Edingensesteenweg 196, HALLE
afgesloten Niet succesvol

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

L. V.

aan: Dreamland

21/02/2022

Beste, Ik ben voor het eerst in de winkel geweest op 13 december 2021, mijn switch vond geen wifi meer. Het toestel is aangekocht op 9/9/2021. Eenmaal in de winkel maakte hij daar wel verbinding. Ik ging terug naar huis maar eenmaal thuis bleef hetzelfde probleem herhalen, geen wifi, vond ook geen netwerk. Gebeld met de winkel in Roeselare en ze zeiden me dat ik een filmpje moest maken en terug naar de winkel gaan. Wanneer ik dit gedaan had ging ik naar de winkel terug, men ging hem opsturen maar doordat het kerst en nieuwjaar was heb ik een tussenstuk gekocht waardoor hij zo rechtstreeks met kabel verbonden was aan het internet. Zo kon mijn dochter toch spelen thuis. Eenmaal het kerstverlof voorbij was heb ik hem binnengebracht om op te sturen. Hij werd opgestuurd en ik kreeg hem eind januari terug met de melding dat er niets aan het toestel was. Eenmaal thuis ermee was het probleem nog niet opgelost, ik had nog steeds geen wifi, dus het toestel was nog steeds defect. Ik belde met de winkel te Roeselare en kreeg Glenn aan de lijn, hij doorliep met mij verschillende stappen (u moet weten dat ik thuis nog een nintendo switch van mijn zoon heb, tablets, laptop en ik hier overal direct wifi heb dus aan het netwerk ligt het niet) om zo te zoeken naar wifi en eventueel het probleem op te lossen. Hij stelde voor om het toestel naar de winkel te brengen en verzekerde mij dat het toestel in de winkel enkele dagen ging blijven om te zien of men daar de wifi vond. Ik bracht het toestel op 11 februari en kreeg enkel een briefje handgeschreven geschreven door Windy. Daar verzekerde men mij dat het toestel niet meer ging opgestuurd worden en dat men via de winkel naar een oplossing ging zoeken. Op 14 februari kreeg ik telefoon dat men toch ging opsturen, ik zei dat dit niet de afspraak was die men mij doorgegeven had. Men ging nogmaals een email sturen naar hogerop en mij verder op de hoogte brengen. Ik hoorde hier niets meer. Tot op vandaag ik opnieuw zelf naar de winkel geweest ben en daar te horen kreeg dat mijn Nitendo toch opgestuurd werd opnieuw. Mijn dochter van 8 moet nu dus opnieuw wachten voor 1 maand (want zo lang duurt het) voor de 2e maal, heeft nieuwe spelletjes liggen waar ze niet mee kan spelen. Ook heb ik geen bewijs gekregen dat hij opgestuurd is. Hopende op een oplossing en antwoord. Mvg Vroman Lien

Gewenst oplossing

  • Schadevergoeding
  • Vervanging