back

Betwisting Factuur 26017767

Bulex Services Golden Hopestraat 15, DROGENBOS
afgesloten Succesvol Behandeld door Test-Aankoop

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

J. S.

aan: Bulex Services

18/02/2022

Beste, Ik contacteerde jullie klantendienst telefonisch, en zij raadden mij aan jullie te mailen i.v.m. volgende situatie: Op 4 februari 2022 komt een technieker van jullie langs op afspraak. Wij hadden dit aangevraagd uit voorzorg, omdat we af en toe een vreemd gebrom horen van onze ketel. De technieker in kwestie doet een paar tests en reinigt de sifon. Hij besluit dat er niets abnormaals te zien is, en hij weet niet wat er kan schelen. Hij raadt aan het geluid op te nemen wanneer het opnieuw zou voorvallen. Op ongeveer een kwartier was de technieker binnen en buiten. In de daaropvolgende week vallen we zonder verwarming en zonder warm water. De ketel vertoonde geen problemen (behalve het gebrom) tot voor de interventie van 4 februari. Ik neem contact op met de klantendienst om in spoed een technieker over de vloer te krijgen. Op 12 februari 2022 is er een tweede interventie, waaruit blijkt dat de technieker van 4 februari een afvoerslang vergeten aansluiten was. Dit heeft waterschade aan de onderliggende vloer veroorzaakt, en oxidatie van elektrische contacten in de ketel waardoor deze uiteindelijk ook in fout is gegaan. Na wat discussie en nadat ik zélf de technieker er moet op wijzen dat dit gevolgschade is van de eerdere interventie, gebeurt deze interventie kostenloos. Vandaag ontvang ik een factuur voor de eerste interventie: €160,06 . Ik begrijp dat dit een forfaitaire kost is, maar het is opmerkelijk om dit bedrag te moeten betalen voor een interventie die geen enkel probleem heeft opgelost, integendeel: het heeft nieuwe problemen gecreëerd.

Gewenst oplossing

  • Herziening van de factuur

Berichten (2)

Doorgestuurd naar onze advocaten 08 maart 2022

J. S.

aan: Test Aankoop

08/03/2022
Dit antwoord is privé

Bulex Services

aan: J. S.

14/03/2022

O.Réf/CM-B 07797178 Geachte, Wij hebben uw mail in goede orde ontvangen waarvoor dank. Eerst en vooral wensen wij u onze oprechte verontschuldigingen aan te bieden voor alle ongemak dat u hebt doorstaan. Wij betreuren tevens de slechte ervaringen die u hebt gehad met onze dienst naverkoop en zijn u dankbaar ons hiervan op de hoogte te stellen. Na analyse van uw dossier werd onze factuur 26017767 geannuleerd. In bijlage kan u de creditnota terugvinden. Zijn de problemen met de brom geluiden ondertussen verholpen? Met vriendelijke groeten, Veronica - Medewerker Klachtendienst/Collaborateur Service Plaintes Bulex Phone +32 2 431 80 00 www.bulex.com Bulex - Golden Hopestraat 15 - 1620 Drogenbos - Belgium ____________________________ Follow us! Facebook LinkedIn